Przeszukaj treści według wybranego tematu

Przeszukaj treści według wybranego tematu

Przeszukaj treści według wybranej branży

Branża
2018-09-10 10:00

Gemius w Wietnamie

Gemius w Wietnamie

Gemius podpisał umowę z AMI, wietnamską firmą badawczą. Współpraca rozpoczęła się z początkiem września. To pierwszy azjatycki kraj, w którym Gemius oferuje swoje rozwiązania.

Z początkiem września Gemius rozpoczął długofalowy projekt na rynku wietnamskim. Partnerem biznesowym spółki została firma badawcza AMI CO Ltd., która dostarcza swoim klientom danych o oglądalności kanałów telewizyjnych i reklam oraz informacji o wydatkach reklamowych. Dzięki współpracy AMI rozbuduje swoje usługi o produkty z sektora online. Współpraca to efekt kilkumiesięcznych rozmów obu spółek i ich wspólnej wizji działania w Wietnamie.

ꟷ Wietnam to jeden z najciekawszych krajów w regionie, z bazą ponad 50 milionów konsumentów online. Z jednej strony mamy na nim do czynienia z globalnymi trendami, jak intensywny rozwój mobile czy video online, z drugiej ꟷ z mocną pozycją lokalnych graczy, np. w sektorze e-commerce ꟷ mówi Sławomir Pliszka, dyrektor ds. rozwoju biznesu odpowiedzialny za operacje Gemiusa w Wietnamie. ꟷ Dzięki temu, że zostaliśmy wyłącznym partnerem strategicznym i technologicznym AMI, możemy wspólnie z naszym lokalnym partnerem dostarczyć klientom rozwiązań, które będą wspierać rozwój rynku i biznesu internetowego w Wietnamie ꟷ podkreśla Pliszka.

ꟷ W ciągu ostatnich pięciu lat Wietnam niezmiennie pozostaje w czołówce krajów azjatyckich pod względem penetracji internetu. Równocześnie rynek ten potrzebuje oficjalnego badania, które dostarczy wiarygodnego źródła danych wszystkim zainteresowanym stronom. Współpraca z firmą Gemius umożliwi nam osiągnięcie tego celu: rynek wietnamski otrzyma ustandaryzowaną „walutę rynkową”, która wesprze rozwój rynku reklamy cyfrowej, podobnie jak uczyniło to AMI w zakresie reklamy telewizyjnej ꟷ mówi Truong An Binh, wicedyrektor firmy AMI.

W ramach współpracy na rynku wietnamskim stopniowo będą wdrażane wszystkie produkty Gemiusa. Pierwszym z nich będzie technologia gemiusAdReal (doceniona przez europejską branżę internetową w 2017 roku statuetką IAB Europe Research Award), która dostarczy klientom dane o kampaniach reklamowych online. Narzędzie będzie pierwszym na wietnamskim rynku źródłem informacji prezentującym obraz rynku reklamowego online, umożliwi klientom praktyczne wykorzystanie wiedzy na temat strategii reklamowych marek, w tym najbliższej konkurencji. W dalszej perspektywie dzięki zawartemu partnerstwu lokalni wydawcy dostaną także dostęp do nowoczesnych rozwiązań adserwerowych Gemiusa i analityki webowej, a domy mediowe oraz reklamodawcy będą mogli skuteczniej planować działania reklamowe w internecie oraz analizować ich efektywność.

O firmie AMI: AMI jest wietnamską firmą badawczą dostarczającą dane i konsultacje z obszaru telewizji i biznesu online. Z produktów i usług AMI korzystają zarówno instytucje państwowe, jak i prywatni wydawcy, reklamodawcy i agencje reklamowe oraz nadawcy telewizyjni w Wietnamie. AMI jest członkiem ESOMAR.

Gemius to globalna firma badawczo-technologiczna dostarczająca zarówno dane, jak i narzędzia do analizy i prowadzenia działań z zakresu marketingu online. Firma oferuje kompleksowe rozwiązania dla branży e-commerce, wydawców, agencji reklamowych i reklamodawców. Gemius jest częścią Global Insights Community, ESOMAR i członkiem IAB Europe.

Do schowka> Drukuj

Rodzaj treści

aktualności