Przeszukaj treści według wybranego tematu

Przeszukaj treści według wybranego tematu

Przeszukaj treści według wybranej branży

Branża
2015-02-16 15:33

Anna Oziębło dyrektorem ds. badania Megapanel

Anna Oziębło dyrektorem ds. badania Megapanel

Do zespołu firmy Gemius dołączyła Anna Oziębło, która objęła stanowisko dyrektora ds. badania Megapanel PBI/Gemius. Do jej obowiązków należy realizacja i rozwój badania internetu prowadzonego przez firmę Gemius we współpracy ze spółką Polskie Badania Internetu.

Do zadań Anny Oziębło należy kompleksowa koordynacja badania, zarówno od strony produkcyjnej, jak i metodologicznej oraz utrzymanie wysokiej jakości danych dostarczanych klientom. Anna Oziębło jest związana z rynkiem badań od 15 lat. Doświadczenie zawodowe zdobywała w firmie badawczej AGB, a następnie Nielsen, gdzie zajmowała się realizacją badań oglądalności telewizji w dziale produkcji danych telemetrycznych. Jest absolwentką Matematyki Stosowanej na Politechnice Warszawskiej.

– Jestem przekonana, że wszechstronna wiedza i ogromne doświadczenie Anny w zakresie realizacji badań telewizyjnych pozwolą udoskonalać prowadzone przez nas od 10 lat badanie internetu tak, aby jeszcze lepiej odpowiadało wyzwaniom dynamicznie rozwijającego się rynku – komentuje Joanna Skierska, prezes polskiego oddziału firmy Gemius.

– Badanie Megapanel PBI/Gemius jest istotnym punktem odniesienia dla całego polskiego środowiska online, dlatego niezwykle cieszy mnie perspektywa współtworzenia badania i możliwość wniesienia w nie swojego wkładu – dodaje Anna Oziębło, nowy dyrektor ds. badania Megapanel PBI/Gemius.

Badanie Megapanel PBI/Gemius jest pierwszym i jedynym obowiązującym standardem pomiaru oglądalności internetu w Polsce. Jego wyniki są wykorzystywane przez wydawców, reklamodawców, agencje reklamowe i domy mediowe w podejmowaniu codziennych decyzji biznesowych. Gemius i PBI realizują badanie od 10 lat.

Do schowka> Drukuj

Kraj

Polska

Komentarz:

Joanna Skierska

prezes polskiego oddziału firmy Gemius

Prezes zarządu polskiego oddziału firmy Gemius, ekspert w dziedzinie strategii sprzedażowych i  doradztwa biznesowego.

Z Gemiusem związana od czerwca 2010 roku. Zanim objęła stanowisko prezesa spółki Gemius Polska, zarządzała polskim zespołem jako country manager. Wcześniej w strukturach Gemiusa pełniła funkcje Dyrektora ds. Sprzedaży, Client Service Directora i Dyrektora Sprzedaży Technologii i Projektów Specjalnych. Pracowała także jako Head of Sales and Marketing w firmie AdOcean, spółce Gemius Group, gdzie odpowiadała za tworzenie i realizację strategii sprzedażowej technologii adserwerowych oraz budowanie relacji biznesowych z klientami.

Doświadczenia zdobywała w TVP SA, gdzie jako Dyrektor Biura Współpracy Międzynarodowej i Handlu była odpowiedzialna m.in. za dystrybucję i sprzedaż sygnału, produkcji filmowych i telewizyjnych oraz nośników DVD TVP SA w kraju i za granicą.

Absolwentka dwóch kierunków na Politechnice Gdańskiej, w tym Wydziału Ekonomii i Zarządzania o specjalizacji z zakresu strategii firm. Ukończyła także studia podyplomowe na Uniwersytecie Gdańskim na kierunku dziennikarstwo.

Pokaż wszystkie artykuły z ekspertem

Świat online w jednym e-mailu!

Newsletter

We use cookies for your comfort. More info here. If you will not change your browser setting, we assume you are ok with it.

We use cookies.

More >Close

We use cookies for your comfort. More info here. If you will not change your browser setting, we assume you are ok with it.