Przeszukaj treści według wybranego tematu

Przeszukaj treści według wybranego tematu

Przeszukaj treści według wybranej branży

Branża
2016-02-10 11:22

Emil Pawłowski został Chief Scientist w Gemiusie

Z końcem roku Emil Pawłowski, dotychczasowy dyrektor ds. metodologii w Gemiusie, awansował na nowoutworzone stanowisko Chief Scientist.

Emil Pawłowski jest związany z Gemiusem od sierpnia 2013 roku. Dotychczas odpowiadał za rozwój produktów firmy w zakresie metodologii badawczej. W kwietniu 2015 roku wraz z zespołem wprowadził nową metodologię liczenia internautów, dzięki której wydawcy zyskali wiedzę o całkowitym zasięgu ich strony internetowej. Do dziś rozwiązanie wdrożono w większości krajów, w których działa Gemius. W maju ubiegłego roku Gemius otrzymał za projekt nowej metodologii statuetkę IAB Europe, wygrywając prestiżowy konkurs europejskiej branży internetowej w kategorii badanie internetu.

Piotr Ejdys tłumaczy: Standardowe podejście do pomiaru internetu wyczerpało się. Typowy badacz nie jest w stanie odpowiedzieć na pytania nurtujące naszych klientów. Problemy, z jakimi się borykają, tj. modelowanie atrybucji czy też rozpoznawanie sztucznego ruchu w sieci generowanego przez automaty, wymagają bardziej interdyscyplinarnego podejścia, które połączy zaawansowane technologie pomiarowe, statystyczne modelowanie danych, punktowe badania jakościowe. Nowy dział w strukturach firmy przełoży się na nową jakość naszych produktów. Dlatego też powierzyliśmy to zadanie Emilowi Pawłowskiemu.

Do schowka> Drukuj

Kraj

Polska