Przeszukaj treści według wybranego tematu

Przeszukaj treści według wybranego tematu

Przeszukaj treści według wybranej branży

Branża
2017-06-22 09:00

Gemius i Akademia Leona Koźmińskiego edukują przedstawicieli branży online

Gemius i Akademia Leona Koźmińskiego edukują przedstawicieli branży online

Gemius wystąpi podczas zajęć otwartych w Akademii Leona Koźmińskiego. Firma przedstawi case study związane ze strategią reklamową w sieci takich graczy jak Netflix i Showmax. Warsztaty odbędą się w najbliższą sobotę, 24 czerwca a tematem przewodnim spotkania będą badania i analizy marketingowe. Organizatorem wydarzenia jest Akademia Leona Koźmińskiego.  

Podczas zajęć prowadzonych przez eksperta Gemiusa uczestnicy przeanalizują kampanie digitalowe gigantów sVoD, czyli wideo na żądanie w modelu subskrypcji. Za pomocą danych odtworzą strategie reklamowe Netfliksa i Showmaksa oraz ocenią ich efektywność. Uczestnicy warsztatów będą też dyskutować o tym, jaką strategię powinien przyjąć kolejny gigant sVoD, który postanowi wejść na polski rynek.

– Rola danych rośnie bardzo dynamicznie i dziś są one jednym z kluczowych elementów strategii marketingowych organizacji – mówi Marta Sułkiewicz, ekspert od reklamy wideo online w Gemiusie oraz wykładowca na studiach podyplomowych w Akademii Leona Koźmińskiego. – Na zajęciach otwartych zaprezentuję studium przypadku budzącego bardzo wiele emocji w branży. Z jednej strony uczestnicy spotkania zobaczą ciekawą wojnę strategii na rynku sVoD, z drugiej zaś sprawdzą, jak wideo online zostało wykorzystane na powierzchni reklamowej tradycyjnych wydawców, a jak w mediach społecznościowych. Podpowiem, w jaki sposób interpretować dane na temat kontaktu internauty z reklamą, zarówno pod względem ilościowym, jak i jakościowym – wyjaśnia ekspertka Gemiusa.

– W obecnej rzeczywistości rynkowej na świecie zapotrzebowanie na badania i analizy marketingowe jest ogromne – tłumaczy dr Przemysław Tomczyk z Akademii Leona Koźmińskiego. – Dobry program edukacyjny z zakresu nauk ekonomicznych z reguły jest rezultatem współpracy środowiska akademickiego z praktyką biznesu. Dlatego do realizacji studiów podyplomowych badania i analizy marketingowe w Katedrze Marketingu Akademii Leona Koźmińskiego zaprosiliśmy firmę Gemius, znanego i cenionego innowatora w dziedzinie analizy działań na rynku digital. Wspólnie zaprojektowany dzień otwarty umożliwi kandydatom bliższe zapoznanie się ze stosowanymi na studiach metodami dydaktycznymi oraz technologią wykorzystywaną przez Gemiusa – dodaje dr Tomczyk.

Na uczestników warsztatów czekają trzy studia przypadku. O tym, jak stworzyć strategię marketingową dla klientów sklepu internetowego, opowie dr Przemysław Tomczyk z Akademii Leona Koźmińskiego. Case study związane z budowaniem osobowości marki przedstawi Maciej Tesławski z Marketing Communication Academy.

Wstęp na zajęcia otwarte jest bezpłatny a szczegóły na temat wydarzenia dostępne są pod linkiem: http://www.kozminski.edu.pl/badaniaianalizymarketingowe.

Warsztaty są spotkaniem wprowadzającym do studiów podyplomowych badania i analizy marketingowe realizowanych w Akademii Leona Koźmińskiego. Gemius jest partnerem tego projektu studiów.

Do schowka> Drukuj

Kraj

PL_Country

Komentarz:

Marta Sułkiewicz

Chief Sales Officer, EMEA&APAC.

Marta Sułkiewicz specjalizuje się w marketingu cyfrowym i ma w tej dziedzinie ponad 13-letnie doświadczenie. Swoje umiejętności menedżerskie doskonaliła opracowując strategie i prowadząc projekty z zakresu marketingu 360 stopni, a jednocześnie zarządzając działem reklamy w wydawnictwie internetowym. Od 2015 roku pracuje w Gemiusie. Obecnie zajmuje stanowisko Chief Sales Officer, EMEA&APAC.  

Pokaż wszystkie artykuły z ekspertem

Świat online w jednym e-mailu!

Newsletter

We use cookies for your comfort. More info here. If you will not change your browser setting, we assume you are ok with it.

We use cookies.

More >Close

We use cookies for your comfort. More info here. If you will not change your browser setting, we assume you are ok with it.