Przeszukaj treści według wybranego tematu

Przeszukaj treści według wybranego tematu

Przeszukaj treści według wybranej branży

Branża
2016-04-05 11:20

Gemius w Gruzji

Z początkiem kwietnia Gemius rozpocznie działalność w Gruzji.

Początkowo firma będzie oferować narzędzie gemiusDirectEffect, które umożliwia pomiar skuteczności internetowych kampanii reklamowych. Plan zakłada również rozwój oferty dla gruzińskich klientów o technologię AdOcean, czyli adserver, który pozwala wydawcom internetowym na emisję reklam. Gemius, lider w regionie EMEA wśród dostawców wiedzy o internecie, dynamicznie rozwija swoją działalność o nowe rynki.

– Gemius jest już obecny na ponad 30 rynkach, a ekspansja zawsze leżała w naszej „naturze”. Teraz czas na Gruzję, w której nasza działalność to przede wszystkim odpowiedzi na potrzeby reklamodawców i liczne zapytania z rynku. Gruziński rynek reklamy jest teraz na etapie zmian i wdrażania wielu rozwiązań online. Edukacja klientów zawsze była jedną z naszych najważniejszych wartości, dlatego cieszę się, że Gemius będzie mógł brać aktywny udział w tych zmianach. Pierwszy krok to gemiusDirectEffect, dzięki któremu agencje i reklamodawcy będą mogli zmierzyć swoje kampanie reklamowe w sieci – tłumaczy Weronika Ośko, agency business development EMEA director w firmie Gemius.

– Bardzo się cieszymy z nawiązania współpracy z firmą Gemius. NBetterFly | DDB Georgia "port80" będzie uczestniczyć we wprowadzaniu na gruziński rynek opracowanego przez spółkę wyjątkowego narzędzia, służącego do planowania mediów i analizy. To innowacyjne rozwiązanie jest pierwszym tego typu narzędziem na naszym rynku. Dzięki niemu prace nad rozwojem środowiska internetowego w Gruzji będą zdecydowanie bardziej dynamiczne. Obserwuję lokalne tendencje rynkowe i przysłuchuję się wielu spostrzeżeniom. Połączenie naszej specjalistycznej wiedzy o rynku lokalnym z solidnym zapleczem technologicznym spółki GEMIUS sprawi, że podejście Gruzinów do zakupów za pośrednictwem mediów internetowych wejdzie na zupełnie nowy poziom rozwoju – tłumaczy David Jashi, Dyrektor Generalny agencji DDB Georgia "port80".

Wejściu na rynek gruziński towarzyszy event, który Gemius organizuje we współpracy z partnerem DDB Georgia “port80”. Wydarzenie odbyło się 5 kwietnia br. w Technopark w Tbilisi.

Zdjęcia z eventu:

Do schowka> Drukuj

Kraj

Gruzja

Komentarz:

Weronika Ośko

Agency Business Development EMEA Director

As Agency Business Development EMEA Director she is responsible for Gemius’ agency business development globally.

At Gemius since December 2012 as International Business Development Manager, afterwards Regional Manager. She gained her professional experience at Evolution Media Net, an online advertising network, a part of Ballroom International Network, where for two years as International Communication Manager she was responsible for sales on the Central and Eastern Europe markets, in Russia and in Turkey. Earlier, she worked at Aim Strategies in New York, where her duties included taking care of intercultural communication and issues of virtual teams management. She began her business career at Academic Business Incubator.

Pokaż wszystkie artykuły z ekspertem

Świat online w jednym e-mailu!

Newsletter

We use cookies for your comfort. More info here. If you will not change your browser setting, we assume you are ok with it.

We use cookies.

More >Close

We use cookies for your comfort. More info here. If you will not change your browser setting, we assume you are ok with it.