Przeszukaj treści według wybranego tematu

Przeszukaj treści według wybranego tematu

Przeszukaj treści według wybranej branży

Branża
2015-05-19 13:53

SALESmanago i Gemius ze wspólną ofertą na Europę

W ramach podpisanej umowy partnerskiej pomiędzy firmą Gemius a SALESmanago, obie firmy zaoferują największym firmom na rynku europejskim unikalne rozwiązanie łączące technologię marketing automation oraz zaawansowane usługi analityczne oparte o produkty analityczne Gemius. W ramach nawiązanej współpracy spółki przeprowadziły już serię warsztatów w najważniejszych europejskich miastach m.in. w Berlinie, Budapeszcie, Pradze oraz pozyskały pierwszych dużych klientów m.in. w Danii i na Węgrzech.

Projekt współpracy pomiędzy spółkami realizowany jest we wszystkich krajach Europy. Idea współpracy polega na wspólnym oferowaniu rozwiązań technologiczno – consultingowych, których celem będzie osiąganie konkretnych parametrów biznesowych zdefiniowanych wspólnie z klientem.

– Rozwój partnerstwa z Gemius to strategiczny kierunek dla platformy SALESmanago Marketing Automation. Zaoferowanie technologii razem z konkretnym pomysłem na jej wdrożenie i optymalizacją procesów wyróżnia nas na rynku międzynarodowym. Większość firm z naszego sektora koncentruje się na sprzedaży licencji a potem wypina się ze współpracy z klientem – mówi Grzegorz Błażewicz, Prezes Zarządu i założyciel SALESmanago Marketing Automation.

Mateusz Gordon, International e-Business Segment Director z firmy Gemius odpowiedzialny za projekt komentuje: – W świecie big data, algorytmów i automatyzacji procesów marketingowych nadal kluczową wartością jest know-how i czynnik ludzki. Istotą nie jest to, aby zgromadzić jak najwięcej danych, ale aby wiedzieć, które dane należy przeanalizować i jak ustawić algorytmy, aby realizować określone cele biznesowe. Gemius tworzy spójny ekosystem danych klienta łącząc zaawansowane narzędzia analityczne z systemem SALESmanago. Efektem naszej pracy są programy automatyzacji marketingu nastawione między innymi na efektywne wdrożenie strategii omnichannelingowych, wzmocnienie lojalności klientów, efektywne pozyskanie lead’ów, zwiększenie wartości koszyka oraz promocję nowych gałęzi asortymentowych.

Do schowka> Drukuj

Komentarz:

Mateusz Gordon

ekspert od e-commerce firmy Gemius

International e-Business Segment Director w firmie Gemius. Specjalizuje się w tematyce handlu elektronicznego. Posiada wiedzę na temat zachowań, potrzeb oraz zainteresowań e-konsumentów. Doradza klientom, jak wykorzystać badania jakościowe i ilościowe w procesie efektywnego zarządzania biznesem w sieci.

Z Gemiusem jest związany od marca 2012 roku. Prowadzi także działalność doradczą z zakresu sprzedaży, marketingu oraz szeroko pojętego e-commerce. Doświadczenie zdobywał w pracy dla FM Logistic Polska, Unilever i L'Oréal. Pracował również w firmie mLife, start-up’ie działającym na styku branży internetowej i telekomunikacyjnej, gdzie pełnił funkcję dyrektora marketingu.

Absolwent Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie oraz „European Business Course", rocznego programu managerskiego firmy Philips.

Pokaż wszystkie artykuły z ekspertem

Świat online w jednym e-mailu!

Newsletter

We use cookies for your comfort. More info here. If you will not change your browser setting, we assume you are ok with it.

We use cookies.

More >Close

We use cookies for your comfort. More info here. If you will not change your browser setting, we assume you are ok with it.