Przeszukaj treści według wybranego tematu

Przeszukaj treści według wybranego tematu

Przeszukaj treści według wybranej branży

Branża
2017-04-11 06:57

Wydawcy internetowi zyskują – Open RTB dostępny w AdOcean

Wydawcy internetowi zyskują – Open RTB dostępny w AdOcean

Gemius rozpoczął współpracę z firmą WideOrbit, dostawcą oprogramowania do zarządzania reklamami dla przedsiębiorstw z branży medialnej. W ramach współpracy klienci Gemiusa korzystający z adserwera AdOcean uzyskają możliwość sprzedaży swojej powierzchni reklamowej w modelu programmatic. 

Integracja systemu WideOrbit z adserwerem AdOcean to kolejny ważny krok Gemiusa w kierunku rozwoju sprzedaży cyfrowej powierzchni reklamowej w modelu aukcyjnym (programmatic). Dotychczas AdOcean oferował optymalizację przychodów w oparciu o system waterfall wydawcom, którzy wcześniej nawiązali współpracę z podmiotami Supply-Side Platform (SSP). Integracja z WideOrbit znacznie rozszerzyła spektrum możliwości korzystania z programmatic – teraz wszyscy wydawcy mogą się stać graczami wirtualnej giełdy i sprzedawać pojedyncze odsłony po możliwie najwyższych stawkach. To właśnie umożliwia nowo uruchomiona w AdOcean formuła Open RTB (Real-Time Bidding).

─ AdOcean jest platformą stale rozwijaną i udoskonalaną przez zespół najlepszych programistów. Wspólnie dostosowujemy ją nie tylko do wymagań rynkowych, ale także indywidualnych potrzeb naszych klientów. Umożliwienie sprzedaży powierzchni reklamowej w modelu Open RTB było więc dla nas niejako naturalnym posunięciem. Dzięki pomyślnie przeprowadzonej integracji z WideOrbit nasi klienci już teraz mogą się cieszyć z szybkiego wzrostu swoich przychodów przy wykorzystaniu najnowszych technologii – mówi Radosław Gołąb, dyrektor rozwoju biznesu reklamowego Gemiusa w regionie EMEA.

─ Cieszymy się, że nawiązaliśmy współpracę z AdOcean, w ramach której oferujemy wydawcom atrakcyjne, kompleksowe rozwiązania technologiczne, otwierając się tym samym na nowe rynki – mówi Alexander Edström, wiceprezes ds. sprzedaży Programmatic Digital w WideOrbit.

Z nowej funkcjonalności klienci AdOcean mogą zacząć korzystać praktycznie z dnia na dzień – wystarczy zgłosić zapotrzebowanie do lokalnego działu wsparcia technicznego, a ten dopełni już wszelkich formalności. Na koncie użytkownika pojawią się nowe ustawienia dedykowane aukcjom Open RTB. Klienci otrzymają również dostęp do interfejsu WideOrbit, gdzie czekają na nich statystyki i raporty pokazujące przychód ze sprzedaży w czasie rzeczywistym.

***

WideOrbit jest jednym z najważniejszych dostawców oprogramowania do zarządzania reklamą dla przedsiębiorstw z branży medialnej. Zapewnia innowacyjne, sprawdzone rozwiązania służące do zarządzania emisją reklam w radiu i telewizji naziemnej oraz kablowej – począwszy od propozycji zamówienia, poprzez ustalenie częstotliwości emisji, po automatyzację, billingi i terminy płatności. Więcej o firmie na www.wideorbit.com.

Do schowka> Drukuj

Komentarz:

Radosław Gołąb

Dyrektor ds. rozwoju biznesu reklamowego w Gemiusie

w Gemius odpowiedzialny za rozwój produktów skierowanych na rynek reklamowy, czyli adserwera AdOcean oraz badania gemiusDirectEffect. Wcześniej przez 3 lata związany z brokerem Atmedia Sp. z o.o., gdzie specjalizował się w rozwijaniu oferty reklamowej wideo. Jest ekspertem w poszukiwaniu nowych obszarów ekspansji reklamy internetowej, mobilnej i niestandardowej.

Pokaż wszystkie artykuły z ekspertem

Świat online w jednym e-mailu!

Newsletter

We use cookies for your comfort. More info here. If you will not change your browser setting, we assume you are ok with it.

We use cookies.

More >Close

We use cookies for your comfort. More info here. If you will not change your browser setting, we assume you are ok with it.