Przeszukaj treści według wybranego tematu

Przeszukaj treści według wybranego tematu

Przeszukaj treści według wybranej branży

Branża

Badanie oglądalności witryn i aplikacji

Badanie oglądalności witryn i aplikacji, w Polsce realizowane jako Badanie Gemius/PBI

Internet to dla większości Polaków jedno z najistotniejszych źródeł informacji i rozrywki. Badanie Gemius/PBI dostarcza informacje o tym, co każdego dnia internauci oglądają w sieci.

Dane z badania służą reklamodawcom, agencjom reklamowym i domom mediowym do planowania kampanii reklamowych, analizy możliwości budowania zasięgu przez poszczególne witryny, analizy dopasowania witryn do grup celowych, szacowania potencjału reklamowego stron www itp.

Badanie jest ważnym elementem pracy wydawców, którzy na tej podstawie określają udziały w rynku internetowym i wyceniają powierzchnie reklamowe, którymi dysponują.

Najważniejsze funkcjonalności badania:

  • Informacje na temat audytorium online z uwzględnieniem profilu społeczno-demograficznego – dane dla Real Users, a nie cookies
  • Hybrydowa metodologia badania – połączenie danych site centric i user centric
  • Dane publikowane w rozdzielczości dziennej, tygodniowej i miesięcznej
  • Dane dla platform Total, PC, PC-home, PC-work, Mobile, Phone, Tablet
  • Szeroka gama dostępnych wskaźników
  • Pomiar aplikacji
  • Kategoryzacja tematyczno-funkcjonalna witryn i aplikacji

Dowiedz się więcej

We use cookies for your comfort. More info here. If you will not change your browser setting, we assume you are ok with it.

We use cookies.

More >Close

We use cookies for your comfort. More info here. If you will not change your browser setting, we assume you are ok with it.