Przeszukaj treści według wybranego tematu

Przeszukaj treści według wybranego tematu

Przeszukaj treści według wybranej branży

Branża

E-commerce

Jesteś dziennikarzem i zastanawiasz się, czy możesz wykorzystać publikowane przez nas materiały? Odpowiedź brzmi „tak”. Poniżej znajdziesz analizy, które powstały z myślą o dziennikarzach. Zostały podzielone tematycznie, aby łatwiej można było znaleźć interesujące treści.

W portalach i serwisach internetowych prosimy o zamieszczenie podlinkowanego adresu: Źródło: www.gemius.pl, a w prasie adnotacji: Źródło: Gemius.

W przypadku portali społecznościowych prosimy o umieszczenie jedynie tytułu i leadu naszych materiałów z linkiem prowadzącym do treści artykułu na naszej stronie.

Jeżeli potrzebujesz wsparcia podczas tworzenia materiału i chcesz skonsultować sposób prezentowania danych możesz na nas liczyć.

Ilu internautów odwiedza strony:

  • sklepów www,
  • porównywarek cen,
  • serwisów aukcyjnych,
  • zakupów grupowych,
  • z opiniami o sklepach,
  • z promocjami i wyprzedażami,
  • pełniące funkcje pasaży handlowych,
  • oraz wybrane polskie i zagraniczne strony, np. allegro.pl czy amazon.com
  • Ile czasu miesięcznie internauci spędzają na wybranych serwisach z kategorii handel elektroniczny?
  • Kim jest statystyczny użytkownik stron internetowych z kategorii handel elektroniczny (płeć, wiek, wykształcenie, staż w Internecie, częstotliwość korzystania z sieci, dochód, wielkość miejscowości, z której pochodzi oraz gospodarstwa domowego, status zawodowy, województwo)?
  • Które strony z kategorii handel elektroniczny przeglądają przedstawiciele poszczególnych grup internautów tj. osoby o konkretnym profilu wskazanym według takich cech, jak: płeć, wiek, wykształcenie, staż w Internecie, częstotliwość korzystania z sieci, dochód, wielkość miejscowości oraz gospodarstwa, status zawodowy, województwo?

Zwróć się do nas, gdy szukasz takich informacji o internautach w Bułgarii, w Czechach, w Polsce, na Słowacji i na Węgrzech. W tych krajach, w badaniu, które realizujemy, mamy wyodrębnioną kategorię e-commerce. 

Powołując się na dane podaj źródło: badanie Gemius/PBI

Jeśli potrzebujesz więcej informacji o badaniu, załączamy krótki opis:

Dane pochodzą z ogólnopolskiego badania internetu Gemius/PBI realizowanego przez firmę Gemius na zlecenie spółki Polskie Badania Internetu. Na jego podstawie publikowane są dane statystyczne, które prezentują popularność stron WWW oraz związanych z nimi profili społeczno-demograficznych internautów.

Dane z badania Gemius/PBI służą reklamodawcom, agencjom reklamowym i domom mediowym do szacowania potencjału reklamowego stron WWW i planowania kampanii online. Korzystają z nich również wydawcy, którzy na ich podstawie szacują udział własny w rynku internetowym i wyceniają powierzchnie reklamowe, jakimi dysponują. Więcej o badaniu: www.audience.gemius.pl.

Jeśli chcesz wiedzieć więcej, skontaktuj się z nami, a przekażemy Ci więcej informacji o metodologii. 

 

Możesz na nas liczyć jeżeli potrzebujesz wsparcia podczas tworzenia materiału i chcesz skonsultować sposób prezentowania danych

We use cookies for your comfort. More info here. If you will not change your browser setting, we assume you are ok with it.

We use cookies.

More >Close

We use cookies for your comfort. More info here. If you will not change your browser setting, we assume you are ok with it.