Przeszukaj treści według wybranego tematu

Przeszukaj treści według wybranego tematu

Przeszukaj treści według wybranej branży

Branża

Internauci

Jesteś dziennikarzem i zastanawiasz się, czy możesz wykorzystać publikowane przez nas materiały? Odpowiedź brzmi „tak”. Poniżej znajdziesz analizy, które powstały z myślą o dziennikarzach. Zostały podzielone tematycznie, aby łatwiej można było znaleźć interesujące treści.

W portalach i serwisach internetowych prosimy o zamieszczenie podlinkowanego adresu: Źródło: www.gemius.pl, a w prasie adnotacji: Źródło: Gemius.

W przypadku portali społecznościowych prosimy o umieszczenie jedynie tytułu i leadu naszych materiałów z linkiem prowadzącym do treści artykułu na naszej stronie.

Możesz na nas liczyć jeżeli potrzebujesz wsparcia podczas tworzenia materiału i chcesz skonsultować sposób prezentowania danych.

Przykłady:

  • Draugas.lt jest najpopularniejszym serwisem społecznościowym na Litwie. Korzysta z niego ponad jedna piąta (21 proc.) litewskich internautów (gemiusAudience, lipiec2013).
  • 45 godzin i 38 minut – średnio tyle czasu węgierski internauta spędza na przeglądaniu sieci (gemiusAudience, lipiec 2013).
  • Czeski użytkownik Internetu spędza online ponad 25 godzin miesięcznie,
    w większości na serwisach komunikacyjnych i społecznościowych (gemiusAudience, sierpień 2013).
  • Już ponad 10 mln polskich internautów korzysta z map i lokalizatorów internetowych (Megapanel PBI/Gemius, maj 2013).

Powołując się na dane podaj źródło:

1. badanie Gemius/PBI

Jeśli potrzebujesz więcej informacji o badaniu, załączamy krótki opis:

Dane pochodzą z ogólnopolskiego badania internetu Gemius/PBI realizowanego przez firmę Gemius na zlecenie spółki Polskie Badania Internetu. Na jego podstawie publikowane są dane statystyczne, które prezentują popularność stron WWW oraz związanych z nimi profili społeczno-demograficznych internautów.

Dane z badania Gemius/PBI służą reklamodawcom, agencjom reklamowym i domom mediowym do szacowania potencjału reklamowego stron WWW i planowania kampanii online. Korzystają z nich również wydawcy, którzy na ich podstawie szacują udział własny w rynku internetowym i wyceniają powierzchnie reklamowe, jakimi dysponują. Więcej o badaniu: www.audience.gemius.pl.

Jeśli chcesz wiedzieć więcej, skontaktuj się z nami, a przekażemy Ci więcej informacji o metodologii. 

2. gemiusAdReal

Jeśli potrzebujesz więcej informacji o badaniu, załączamy krótki opis:

Badanie gemiusAdReal dostarcza informacji o tym, jak internauci oglądają reklamy. Dzięki niemu reklamodawcy mogą prześledzić działania reklamowe konkurencji, sprawdzić na których stronach internetowych emitowała kampanie i jaki był ich zasięg. Dla wydawców to z kolei źródło wiedzy o tym, jakie działania podejmują inni wydawcy i jaki jest ich rzeczywisty udział w poszczególnych kampaniach.

Badanie jest realizowane na reprezentatywnej próbie polskich internautów korzystających z najpopularniejszych przeglądarek (Firefox, Chrome, Opera) na PC. Dane o strukturze i wielkości populacji internautów w Polsce pochodzą z badania gemiusAudience. Udziały ilościowe w rozpoczętych emisjach reklam wideo (In-Stream, In-Display, social) pokazują skalę kampanii i ogólną strategię inwestowania, ale nie odzwierciedlają wydatków.

Więcej o badaniu: adreal.gemius.com.

  • Jeśli potrzebujesz komentarza eksperckiego do zebranych danych również możesz na nas liczyć!
  • Możliwa jest sytuacja, w której Gemius – ze względu na zbyt mały odsetek osób odwiedzających strony zgrupowane w danej kategorii – nie będzie mógł dostarczyć danych dla wybranej kategorii tematycznej lub grupy celowej. W takich przypadkach dopuszczalne jest jednak elastyczne podejście do wskaźników,
    tj. inna klasyfikacja grup wiekowych czy prezentacja wyników łączonych dla wybranych kategorii społeczno-demograficznych np. w sytuacji, gdy wyniki dla grupy internautów w wieku 7-14 lat są poniżej progu oglądalności i nie możemy ich udostępniać, istnieje szansa zgrupowania danych i ich prezentacji np. dla osób w wieku 7-24 lata.
  • Populacje internautów, które podlegają naszym badaniom różnią się pod względem dolnej granicy wiekowej. Jest to spowodowane dostępnością różnych grup wiekowych w badaniach strukturalnych (w niektórych krajach nie ma danych o dzieciach, jako internautach).
  • Badanie nie obejmuje wszystkich stron www. Pomiar uwzględnia największe witryny, dodane przez metodologów firmy Gemius, jak i strony zgłoszone przez wydawców oraz sieci reklamowe.
  • Kategorie tematyczne nie występują we wszystkich krajach, w których Gemius bada Internet. Decyzja o ich wyodrębnieniu zależy od organizacji branżowych, które zlecają firmie Gemius badanie rynku internetowego. Mimo to na specjalnie życzenie istnieje możliwość opracowania kategorii tematycznej przez analityków Gemiusa.

lorem lorem lorem 

We use cookies for your comfort. More info here. If you will not change your browser setting, we assume you are ok with it.

We use cookies.

More >Close

We use cookies for your comfort. More info here. If you will not change your browser setting, we assume you are ok with it.