Przeszukaj treści według wybranego tematu

Przeszukaj treści według wybranego tematu

Przeszukaj treści według wybranej branży

Branża

Reklama internetowa

Jesteś dziennikarzem i zastanawiasz się, czy możesz wykorzystać publikowane przez nas materiały? Odpowiedź brzmi „tak”. Poniżej znajdziesz analizy, które powstały z myślą o dziennikarzach. Zostały podzielone tematycznie, aby łatwiej można było znaleźć interesujące treści.

W portalach i serwisach internetowych prosimy o zamieszczenie podlinkowanego adresu: Źródło: www.gemius.pl, a w prasie adnotacji: Źródło: Gemius.

W przypadku portali społecznościowych prosimy o umieszczenie jedynie tytułu i leadu naszych materiałów z linkiem prowadzącym do treści artykułu na naszej stronie.

Możesz na nas liczyć jeżeli potrzebujesz wsparcia podczas tworzenia materiału i chcesz skonsultować sposób prezentowania danych.

Przykłady:

  • Jakie formaty reklamowe są najczęściej wykorzystywane przez reklamodawców?
  • W jakie formaty reklamowe klikają internauci?
  • Jaki procent reklam jest wyświetlany na ekranach urządzeń mobilnych?
  • Które branże stawiają na reklamę w sieci i emitują najwięcej kampanii w sieci?
  • Reklamy firm telekomunikacyjnych, motoryzacyjnych czy banków – w co internauci klikają najczęściej?
  • Duplikacja kanałów komunikacji – w jakim stopniu docieramy do użytkownika za pośrednictwem poszczególnych kanałów komunikacji?
  • Jaka analizować grupy celowe w Internecie w kontekście efektywności elektronicznych kanałów komunikacji?
  • Jak wyznaczać cele działań reklamowych w Internecie, jak je realizować i, jak interpretować wyniki?
  • Co i jak można mierzyć w Internecie?
  • Jakie są trendy w obszarze rozwoju usług domów mediowych i agencji reklamowych?
  • Jakie zalety i wady mają poszczególne typy reklam mobilnych?
  • Na czym polega efektywna reklama online? Jakie możliwości i perspektywy dają kampanie internetowe?
  • Reklama audio i wideo w sieci – jak wygląda sytuacja obecna, trendy
    i perspektywy rozwoju?
  • Jakie metody analizy ruchu internetowego stosuje się w różnych segmentach rynku internetowego?
  • Jakie metody podnoszenia konwersji użytkowników są najczęściej stosowane?
  • W jaki sposób budować i mierzyć wartość użytkownika w różnych segmentach rynku internetowego?
  • Jak wprowadzić zagadnienia business inteligence do analityki internetowej?
  • W jaki sposób efektywnie mierzyć wyniki działań marketingowych prowadzonych w Internecie?

Powołując się na dane podaj źródło: „gemiusAdMonitor” lub „gemiusAdMonitor, „raport firmy badawczej Gemius na temat reklamy w sieci”

Jeśli potrzebujesz komentarza eksperckiego do zebranych danych również możesz na nas liczyć!