Przeszukaj treści według wybranego tematu

Przeszukaj treści według wybranego tematu

Przeszukaj treści według wybranej branży

Branża

Reklama internetowa

Jesteś dziennikarzem i zastanawiasz się, czy możesz wykorzystać publikowane przez nas materiały? Odpowiedź brzmi „tak”. Poniżej znajdziesz analizy, które powstały z myślą o dziennikarzach. Zostały podzielone tematycznie, aby łatwiej można było znaleźć interesujące treści.

W portalach i serwisach internetowych prosimy o zamieszczenie podlinkowanego adresu: Źródło: www.gemius.pl, a w prasie adnotacji: Źródło: Gemius.

W przypadku portali społecznościowych prosimy o umieszczenie jedynie tytułu i leadu naszych materiałów z linkiem prowadzącym do treści artykułu na naszej stronie.

Możesz na nas liczyć jeżeli potrzebujesz wsparcia podczas tworzenia materiału i chcesz skonsultować sposób prezentowania danych.

Przykłady:

  • Jakie formaty reklamowe są najczęściej wykorzystywane przez reklamodawców?
  • W jakie formaty reklamowe klikają internauci?
  • Jaki procent reklam jest wyświetlany na ekranach urządzeń mobilnych?
  • Które branże stawiają na reklamę w sieci i emitują najwięcej kampanii w sieci?
  • Reklamy firm telekomunikacyjnych, motoryzacyjnych czy banków – w co internauci klikają najczęściej?
  • Duplikacja kanałów komunikacji – w jakim stopniu docieramy do użytkownika za pośrednictwem poszczególnych kanałów komunikacji?
  • Jaka analizować grupy celowe w Internecie w kontekście efektywności elektronicznych kanałów komunikacji?
  • Jak wyznaczać cele działań reklamowych w Internecie, jak je realizować i, jak interpretować wyniki?
  • Co i jak można mierzyć w Internecie?
  • Jakie są trendy w obszarze rozwoju usług domów mediowych i agencji reklamowych?
  • Jakie zalety i wady mają poszczególne typy reklam mobilnych?
  • Na czym polega efektywna reklama online? Jakie możliwości i perspektywy dają kampanie internetowe?
  • Reklama audio i wideo w sieci – jak wygląda sytuacja obecna, trendy
    i perspektywy rozwoju?
  • Jakie metody analizy ruchu internetowego stosuje się w różnych segmentach rynku internetowego?
  • Jakie metody podnoszenia konwersji użytkowników są najczęściej stosowane?
  • W jaki sposób budować i mierzyć wartość użytkownika w różnych segmentach rynku internetowego?
  • Jak wprowadzić zagadnienia business inteligence do analityki internetowej?
  • W jaki sposób efektywnie mierzyć wyniki działań marketingowych prowadzonych w Internecie?

Powołując się na dane podaj źródło: „gemiusAdMonitor” lub „gemiusAdMonitor, „raport firmy badawczej Gemius na temat reklamy w sieci”

Jeśli potrzebujesz komentarza eksperckiego do zebranych danych również możesz na nas liczyć!

   

We use cookies for your comfort. More info here. If you will not change your browser setting, we assume you are ok with it.

We use cookies.

More >Close

We use cookies for your comfort. More info here. If you will not change your browser setting, we assume you are ok with it.