Przeszukaj treści według wybranego tematu

Przeszukaj treści według wybranego tematu

Przeszukaj treści według wybranej branży

Branża
2016-05-16 15:22

Czechy: czego internauci szukają na ekranach smartfonów?

Czechy: czego internauci szukają na ekranach smartfonów?

Największym zainteresowaniem wśród czeskich użytkowników smartfonów cieszą się strony WWW o tematyce ogólnoinformacyjnej, tabloidy online oraz katalogi. Czego jeszcze szukają przeglądając internet na małym ekranie? Sprawdź w analizie Gemiusa.

Gemius wziął pod lupę mobilne strony internetowe należące do krajowych wydawców. Z analizy wynika, że w marcu Czesi najczęściej łączyli się z siecią za pomocą smartfonów, by korzystać z portali ogólnoinformacyjnych (1,8 mln użytkowników) i przeglądać tabloidy (1,75 mln).

Katalogi popularne wśród Czechów

Dużym zainteresowaniem cieszyły się internetowe katalogi, które odwiedziło 1,73 mln użytkowników.  

Informacje i serwisy newsowe

W analizowanym miesiącu średnio 1,6 mln użytkowników przeglądało na małych ekranach strony WWW należące do radia i telewizji. Podobną liczbę internautów – 1,57 mln, odnotowały serwisy newsowe, dzięki czemu ta kategoria tematyczna stron WWW znalazła się w pierwszej piątce zestawienia.

E-sklepy, sport i hobby

W marcu Czesi sięgali po smartfony także po to, by przeglądać strony e-sklepów (1,4 mln użytkowników) oraz portale dla kobiet (1,23 mln).

Czesi również chętnie korzystali z komunikatorów za pośrednictwem smartfonów. Według danych Gemiusa na stronach WWW dających taką możliwość było obecnych średnio 1,11 mln użytkowników.

W analizie uwzględniono krajowe strony WWW. 

Do schowka> Drukuj

Rodzaj treści

analiza

Kraj

Czechy

Chcesz wiedzieć więcej?

Napisz do nas  

Świat online w jednym e-mailu!

Newsletter 

We use cookies for your comfort. More info here. If you will not change your browser setting, we assume you are ok with it.

We use cookies.

More >Close

We use cookies for your comfort. More info here. If you will not change your browser setting, we assume you are ok with it.