Przeszukaj treści według wybranego tematu

Przeszukaj treści według wybranego tematu

Przeszukaj treści według wybranej branży

Branża
2014-10-29 23:00

Czy strony religijne cieszą się w Polsce popularnością?

Co dziesiąty polski internauta odwiedza strony o tematyce religijnej (11 proc. użytkowników sieci). Połowa internautów, którzy je przeglądają, to osoby w wieku od 15 do 34 lat (49 proc.). Jedna czwarta (26 proc.) deklaruje wykształcenie wyższe. Co piąty użytkownik sieci interesujący się tymi serwisami (21 proc.) mieszka w województwie małopolskim lub podkarpackim - wynika z danych firmy Gemius.

Na początku listopada Polacy odwiedzają groby najbliższych. W mediach wiele miejsca poświęca się dyskusjom o sensie życia i śmierci. Pojawiają się wtedy również pytania dotyczące wiary. Analitycy Gemiusa postanowili przeanalizować strony o tematyce religijnej. Które z nich są najbardziej popularne? Kim są internauci zainteresowani treściami związanymi z wiarą? Kiedy serwisy religijne cieszą się największym zainteresowaniem? Odpowiedzi na te pytania można znaleźć na infografice przygotowanej przez Gemiusa.

Dane pochodzą z ogólnopolskiego badania internetu Megapanel PBI/Gemius, realizowanego przez firmę Gemius na zlecenie spółki Polskie Badania Internetu. Na jego podstawie publikowane są dane statystyczne, które prezentują oglądalność stron WWW i aplikacji, korzystanie z materiałów audio i wideo w Polsce oraz związane z nimi profile społeczno-demograficzne internautów. Dane z badania Megapanel PBI/Gemius służą reklamodawcom, agencjom reklamowym i domom mediowym do szacowania potencjału reklamowego stron WWW i planowania kampanii online. Korzystają z nich również wydawcy, którzy na ich podstawie szacują udział własny w rynku internetowym i wyceniają powierzchnie reklamowe, jakimi dysponują. Więcej o badaniu: www.audience.gemius.pl

Do schowka> Drukuj

Rodzaj treści

analiza i infografika

Branża

media

Kraj

Polska

Chcesz wiedzieć więcej?

Napisz do nas  

Świat online w jednym e-mailu!

Newsletter 

We use cookies for your comfort. More info here. If you will not change your browser setting, we assume you are ok with it.

We use cookies.

More >Close

We use cookies for your comfort. More info here. If you will not change your browser setting, we assume you are ok with it.