Dwa razy więcej internautów na Aliexpress.com
Dwukrotnie zwiększyło się zainteresowanie serwisem aukcyjnym AliExpress wśród polskich internautów. Miesięcznie odwiedza go co dziesiąty z nich (11,2 proc.), czyli ponad 2,4 mln osób. Jeszcze rok temu w marcu 2014 roku na stronę Aliexpress.com zaglądało 5,1 proc. użytkowników sieci. Analiza objęła dane od marca 2014 do marca 2015 roku.
Sprawdź na grafice, jak zmieniała się popularność Aliexpress.com w analizowanym okresie.
AliExpress należy do Grupy Alibaba
Aliexpress.com to jedna z największych na świecie platform sprzedaży detalicznej (ang. business to consumer, B2C). Została uruchomiona w 2010 roku i należy do Grupy Alibaba, która zarządza wieloma serwisami e-commerce i m-commerce. Na AliExpress można kupić między innymi odzież, wyposażenie domu, elektronikę, kosmetyki, biżuterię, akcesoria sportowe czy zabawki dla dzieci.
O badaniu Megapanel PBI/Gemius
Dane pochodzą z ogólnopolskiego badania internetu Megapanel PBI/Gemius, realizowanego w sposób ciągły od ponad 10 lat przez firmę Gemius na zlecenie spółki Polskie Badania Internetu. Na jego podstawie publikowane są dane statystyczne, które prezentują popularność stron WWW oraz związanych z nimi profili społeczno-demograficznych internautów.
Dane z badania Megapanel PBI/Gemius służą reklamodawcom, agencjom reklamowym i domom mediowym do szacowania potencjału reklamowego stron WWW i planowania kampanii online. Korzystają z nich również wydawcy, którzy na ich podstawie szacują udział własny w rynku internetowym i wyceniają powierzchnie reklamowe, jakimi dysponują. Więcej o badaniu: www.audience.gemius.pl.