Przeszukaj treści według wybranego tematu

Przeszukaj treści według wybranego tematu

Przeszukaj treści według wybranej branży

Branża
2014-01-13 11:58

E-reklama: podsumowanie 2013 roku - Krzysztof Zieliński

Krzysztof Zieliński, Business Development Manager w firmie Gemius

Poniżej prezentujemy Państwu podsumowanie ubiegłego roku przygotowane przez Krzysztofa Zielińskiego, Business Development Managera w firmie Gemius

Wydarzenie roku

Połączenie Wirtualnej Polski i Grupy o2. Kolejny krok ku konsolidacji rynku wydawców, po Interii i Onecie, które stały się częścią międzynarodowych koncernów medialnych.

Sukces roku

Na salony wszedł niedoceniany wcześniej monitoring mediów społecznościowych. 

Porażka roku

Płatne treści w sieci, czyli system Piano.

Człowiek roku

Marcin Gaworski, który od 6 lat nie tylko konsekwentne realizuje wizję rozwoju 180hb, ale też działa na rzecz rozsławiania polskiej reklamy na świecie.

Trend roku

Video. W minionym roku obserwowaliśmy znaczące przesunięcie budżetów telewizyjnych do VoD. Kolejny impuls do dalszego wzrostu daje pomiar materiałów streamowanych, włączony do badania Megapanel PBI/Gemius. Wzrosty nastąpią, jak tylko większość wydawców dołączy do badania. W 2013 roku to także nowe formy, umożliwiające dotarcie z reklamą do grup docelowych, które zaproponowali wielcy gracze. W przypadku Facebooka są to reklamy video, Google’a Hover to Play.

Prognoza na 2014

Wzrost emisji reklam display dzięki rozwojowi RTB i portali afiliacyjnych, a także poprawa jakości video w sieci. Zmiany wprowadzane przez Unię Europejską w obszarze traktowania cookiesów, jako dane osobowe, mogą zahamować rozwój mniejszych platform opartych o retargeting.

materiał przygotowany dla Wirtualnychmediów 

Do schowka> Drukuj

Rodzaj treści

opinia

Branża

media, reklama

Kraj

Polska

Autor:

Krzysztof Zieliński

Business Development Manager w firmie Gemius

Jako Business Development Manager pracuje nad integracją istniejących badań oraz rozwojem nowych usług. Z branżą mediów elektronicznych jest związany zawodowo od 15 lat. Z wykształcenia matematyk, z zamiłowania mediowiec. Pasjonuje się wpływem technologii na komunikację interpersonalną.

W firmie Gemius doradza klientom w doborze odpowiednich narzędzi, tak aby zmaksymalizować efektywność podejmowanych przez nich działań. Z sukcesem wdrożył nowy standard pomiaru skuteczności kampanii internetowych miarami demograficznymi (tj. GRP, zasięg, frekwencja). Zajmuje się również budową narzędzi do optymalizacji kosztów zakupów powierzchni reklamowanych w mediach zasięgowych. Wspiera integrację narzędzi site-centric i adservingu z wewnętrznymi narzędziami czołowych polskich banków i portali e-commerce.

Reprezentuje firmę Gemius podczas konferencji i spotkań branżowych dotyczących trendów na rynku reklamy online. Z firmą związany jest od 2000 roku.

 

 

 

Pokaż wszystkie artykuły z ekspertem

Chcesz wiedzieć więcej?

Napisz do nas  

Świat online w jednym e-mailu!

Newsletter 

We use cookies for your comfort. More info here. If you will not change your browser setting, we assume you are ok with it.

We use cookies.

More >Close

We use cookies for your comfort. More info here. If you will not change your browser setting, we assume you are ok with it.