Przeszukaj treści według wybranego tematu

Przeszukaj treści według wybranego tematu

Przeszukaj treści według wybranej branży

Branża
2019-05-07 08:53

Gemius z trzema nominacjami do IAB Research Awards

Gemius z trzema nominacjami do IAB Research Awards

Gemius otrzymał nominacje w trzech kategoriach w tegorocznej edycji konkursu IAB Europe Research Awards. O nagrody zawalczy autorskie rozwiązanie Gemiusa zapewniające jednoźródłowy pomiar kampanii cross-mediowych. Zwycięzcy zostaną ogłoszeni 4 czerwca podczas konferencji Interact w Warszawie.

Jednoźródłowe badanie Gemiusa zostało wyróżnione w aż trzech kategoriach konkursu organizowanego przez IAB Europe: Advertising SolutionsAudience Measurementoraz Research and Data Innovation.

Zgłoszony do konkursu projekt Gemusa #TrueSingleSourcepozwala na kompleksową analizę działań reklamowych zarówno w mediach tradycyjnych (telewizja, radio), jak i online (PC, mobile), z uwzględnieniem zamkniętych ekosystemów takich jak Facebook, YouTube czy Instagram. #TrueSingleSource jest połączeniem dwóch badań Gemiusa: nagrodzanego już przez IAB Europe gemiusAdRealoraz gemiusPostBuy, które swoją premię na rynku polskim miało w listopadzie 2018. Obydwa rozwiązania wyróżniają się nowatorską metodologią single source, polegającą na pomiarze współoglądalności reklam i konsumpcji różnych mediów w oparciu o jednoźródłowy panel.

Tegoroczna nominacja nie jest pierwszym wyróżnieniem Gemiusa w konkursie IAB Research Awards. W 2015 r. Gemius otrzymał nagrodę za projekt metodologii, dzięki której wydawcy mogą poznać swój całkowity zasięg w sieci ze wszystkich urządzeń (Behavioral Panel Synthesis, BPS). Rok później Gemius zdobył statuetkę za metodologię pozwalającą na produkcję danych dziennych, prezentujących oglądalność stron WWW z dnia na dzień (Overnight). W 2017, Gemius trzeci rok z rzędu, został doceniony przez IAB Europe dzięki technologii pozwalającej na kompleksowy pomiar rynku reklamy online (gemiusAdReal).   

Zwycięzców tegorocznej edycji IAB Research Awards poznamy już 4 czerwca podczas uroczystej gali, która odbędzie się w Warszawie w ramach konferencji Interact. Polska po raz pierwszy będzie gospodarzem tego wyjątkowego wydarzeniagromadzącego przedstawicieli wiodących agencji, wydawców, reklamodawców i branżowych ekspertów z całej Europy.

Więcej informacji na temat nominowanych kandydatów znajduje się na stronie IAB Interact.

Do schowka> Drukuj

Chcesz wiedzieć więcej?

Napisz do nas  

Świat online w jednym e-mailu!

Newsletter 

We use cookies for your comfort. More info here. If you will not change your browser setting, we assume you are ok with it.

We use cookies.

More >Close

We use cookies for your comfort. More info here. If you will not change your browser setting, we assume you are ok with it.