Przeszukaj treści według wybranego tematu

Przeszukaj treści według wybranego tematu

Przeszukaj treści według wybranej branży

Branża
2015-06-11 07:30

Internauci 55+ na Twitterze i Facebooku

Ponad jedna piąta Polaków po 55 roku życia to internauci. Część z nich odwiedza Twittera i Facebooka. Sprawdź, na którym z serwisów społecznościowych jest więcej użytkowników mających co najmniej 55 lat. 

Co piąty Polak w wieku 55+ surfuje w sieci

Obecnie z internetu korzysta więcej niż co piąty Polak po 55 roku życia (2,6 mln), podczas gdy jeszcze cztery lata temu surfowało o ponad jedną trzecią mniej osób z tej grupy wiekowej (1,7 mln).

Podwoił się odsetek użytkowników Twittera w wieku 55+

Analiza pokazuje, że od 2011 do 2015 roku niemal dwukrotnie zwiększył się średni odsetek osób w wieku 55+, wśród odwiedzających Twittera – z 7,6 proc. do 14,3 proc.

Na Facebooku jedna dziesiąta użytkowników to osoby 55+

W tym czasie wzrósł również odsetek internautów po 55 roku życia na Facebook.com. W 2015 roku co dziesiąty odwiedzający ten serwis społecznościowy (10,6 proc.) miał co najmniej 55 lat. Cztery lata wcześniej w tym wieku był co dwunasty użytkownik Facebooka (8,4 proc.). 

O badaniu Megapanel PBI/Gemius

Dane pochodzą z ogólnopolskiego badania internetu Megapanel PBI/Gemius, realizowanego w sposób ciągły od ponad 10 lat przez firmę Gemius na zlecenie spółki Polskie Badania Internetu. Na jego podstawie publikowane są dane statystyczne, które prezentują popularność stron WWW oraz związanych z nimi profili społeczno-demograficznych internautów.

Dane z badania Megapanel PBI/Gemius służą reklamodawcom, agencjom reklamowym i domom mediowym do szacowania potencjału reklamowego stron WWW i planowania kampanii online. Korzystają z nich również wydawcy, którzy na ich podstawie szacują udział własny w rynku internetowym i wyceniają powierzchnie reklamowe, jakimi dysponują. Więcej o badaniu: www.audience.gemius.pl

Do schowka> Drukuj

Rodzaj treści

analiza

Branża

media

Kraj

Polska