Przeszukaj treści według wybranego tematu

Przeszukaj treści według wybranego tematu

Przeszukaj treści według wybranej branży

Branża
2016-09-14 17:11

Jesienna ramówka TVN hitem w wideo online

Jesienna ramówka TVN hitem w wideo online

Poprzedni tydzień zdominowała promocja jesiennej ramówki stacji TVN. Poza tym w czołówce znalazły się również reklamy związane pośrednio z ostatnimi letnimi podróżami. Sprawdź w zestawieniu Gemiusa 10 reklam, które najbardziej promowały się w sieci w ostatnim tygodniu.

Na pierwszym miejscu zestawienia Gemiusa znalazła się reklama serialu 'Na Noże', który promowany jest na hit jesiennej ramówki stacji TVN (źródło: gemiusAdReal). Serial kontynuuje tematykę hitowych programów stacji, takich jak Masterchef czy Kuchenne Rewolucje a zagrają w nim m.in. Piotr Stramowski, Krzysztof Zieliński czy Piotr Głowacki. Zwiastun został wyświetlony przez ponad 3 mln użytkowników przy 9 mln rozpoczętych odtworzeń. Spot zadebiutował 3 września czyli na dzień przed planowaną premierą serialu i był emitowany głównie na WP.pl.

Drugie miejsce zajęła reklama oleju Shell V Power Nitro, o której pisaliśmy już w poprzednich tygodniach. Widowiskowa reklama zachęcająca do dbania o samochód w drodze została wyemitowana po raz pierwszy już 1 lipca. Spot, który również był emitowany przede wszystkim na portalu WP.pl obejrzało niemal 3 mln użytkowników przy nieco ponad 6 mln rozpoczętych odtworzeń.

Trzecie miejsce w naszym zestawieniu po raz kolejny należy do wideo Niemieckiej Centrali Turystyki, promującego turystyczne zalety naszego zachodniego sąsiada. Reklama będąca elementem akcji 'Niemcy ─ Cel Podróży' jest wyświetlana od 10 sierpnia na takich portalach jak OLX, Interia.pl i Onet.pl. Spot zanotował niemal 2,5 mln użytkowników przy 8 mln rozpoczętych odtworzeń.

A jeśli chcesz wiedzieć, jakie klipy rządziły w sieci z wideo online poprzedniego dnia, wejdź na www.adreal.gemius.com.

Artykuł został opublikowany na Brief.pl.

Do schowka> Drukuj

Rodzaj treści

opinia

Branża

media, reklama

Autor:

Marta Sułkiewicz

Chief Sales Officer, EMEA&APAC.

Marta Sułkiewicz specjalizuje się w marketingu cyfrowym i ma w tej dziedzinie ponad 13-letnie doświadczenie. Swoje umiejętności menedżerskie doskonaliła opracowując strategie i prowadząc projekty z zakresu marketingu 360 stopni, a jednocześnie zarządzając działem reklamy w wydawnictwie internetowym. Od 2015 roku pracuje w Gemiusie. Obecnie zajmuje stanowisko Chief Sales Officer, EMEA&APAC.  

Pokaż wszystkie artykuły z ekspertem

Chcesz wiedzieć więcej?

Napisz do nas  

Świat online w jednym e-mailu!

Newsletter 

We use cookies for your comfort. More info here. If you will not change your browser setting, we assume you are ok with it.

We use cookies.

More >Close

We use cookies for your comfort. More info here. If you will not change your browser setting, we assume you are ok with it.