Przeszukaj treści według wybranego tematu

Przeszukaj treści według wybranego tematu

Przeszukaj treści według wybranej branży

Branża
2015-07-16 09:50

Ukraina: na stronach stacji radiowych przeważają mężczyźni

Średnio co piąty ukraiński internauta odwiedza strony stacji telewizyjnych. Czterokrotnie mniej użytkowników sieci odwiedza strony stacji radiowych. Na analizowanych stronach to mężczyźni stanowią większość wśród odwiedzających. A jak długo przeglądają te strony? Przeczytaj wyniki najnowszej analizy firmy Gemius.

Miesięcznie strony WWW stacji telewizyjnych odwiedza średnio 22 proc. ukraińskich internautów. Z kolei strony stacji radiowych docierają średnio do 5,5 proc. użytkowników sieci na Ukrainie. Analiza danych z okresu styczeń–kwiecień 2015 roku wykazała, że obie grupy stron WWW cieszyły się do tej pory największą popularnością w lutym.

Co drugi odwiedzający z wykształceniem wyższym

Strony stacji telewizyjnych są popularne bez względu na płeć. Okazuje się jednak, że to mężczyźni spędzają na tych stronach więcej czasu (średnio po 29 minut i 28 sekund w miesiącu) niż kobiety (średnio po 20 minut i 51 sekund w miesiącu). Prawie połowa użytkowników stron stacji telewizyjnych to osoby z wykształceniem wyższym (średnio 48 proc.).

Większość odwiedzających to mężczyźni

W przypadku stron stacji radiowych można zauważyć, że większość odwiedzających to mężczyźni (średnio 61 proc. w miesiącu). Również panowie na analizowanych stronach miesięcznie spędzają więcej czasu (średnio 22 minuty i 37 sekund) niż kobiety (średnio 15 minut i 29 sekund). Wśród użytkowników tych stron przeważają osoby deklarujące wykształcenie wyższe (średnio 64 proc. w miesiącu).

O badaniu gemiusAudience

Dane pochodzą z międzynarodowego badania realizowanego w firmie Gemius w około 30 krajach w Europie, na Bliskim Wschodzie i w Afryce Północnej (gemiusAudience). Jego celem jest poznanie liczby i profilu demograficznego użytkowników Internetu oraz sposobu, w jaki korzystają z sieci, zarówno stron www, materiałów audio i wideo, jak i aplikacji. Badanie jest prowadzone zgodnie z zasadami międzynarodowego kodeksu ICC/ESOMAR.

Do schowka> Drukuj

Rodzaj treści

analiza

Branża

media

Kraj

Ukraina