Przeszukaj treści według wybranego tematu

Przeszukaj treści według wybranego tematu

Przeszukaj treści według wybranej branży

Branża
2016-07-22 09:22

Najpopularniejsze reklamy wideo w internecie w ubiegłym tygodniu

Najpopularniejsze reklamy wideo w internecie w ubiegłym tygodniu

Tymbark, Durex i Loteriada, to marki które najmocniej promowały się w sieci z wideo online w minionym tygodniu (11─17 lipca). Jakie inne spoty mogliśmy obejrzeć w internecie? O tym Marta Sułkiewicz, ekspert od reklamy wideo online w Gemiusie.

Tymbark, który 21 czerwca zakończył emisję spotów nawiązujących do mistrzostw Europy, ponownie rozpoczął działania reklamowe od 7 lipca z kampanią “80 lat zawsze przy Tobie”. 30-minutowy spot Maspex emitował na Youtube.com, WP.pl, Player.pl, TVP.pl i CDA.pl. W ten sposób w tygodniu 11─17 lipca udało się zbudować dotarcie do 1,7 mln realnych użytkowników z liczbą niemal 3 mln emisji. 30-tce towarzyszyły także krótsze wersje spotu (źródło: gemiusAdReal).

Na drugim miejscu naszego zestawienia znajduje się marka Durex, która działania reklamowe prowadzi stale od kilku tygodni. Na początku lipca rozpoczęła jednak ciekawą kampanię edukacyjną. Ponad 2-minutowy film ma zachęcać młode dziewczyny, żeby nie wstydziły się przejmować kontroli nad zabezpieczeniem ─ krótko mówiąc, żeby to one na wszelki wypadek miały przy sobie prezerwatywę. Kampania przekonuje również, że taka postawa wcale nie powinna być negatywnie odbierana przez chłopaka. Kreacja Durex to fajne połączenie wsparcia sprzedaży w wakacyjnym szczycie sezonu z kampanią społeczną promującą bezpieczny seks. W ubiegłym tygodniu spot zanotował ponad 4 mln emisji (głównie na Youtube.com i Gry.pl) i dotarł do niespełna 1,5 mln realnych użytkowników.

W środę, 13 lipca Totalizator Sportowy wyemitował 1-dniówkę promującą wakacyjną odsłonę Loteriady. Tego dnia udało się dotrzeć do 1,39 mln realnych użytkowników dzięki ponad 4 milionom emisji wideo in-banner na WP.pl.

Artykuł został opublikowany na Brief.pl.

A jeśli chcesz wiedzieć, jakie klipy rządziły w sieci z wideo online poprzedniego dnia, wejdź na www.adreal.gemius.com.

Do schowka> Drukuj

Rodzaj treści

opinia

Branża

media, reklama

Autor:

Marta Sułkiewicz

Chief Sales Officer, EMEA&APAC.

Marta Sułkiewicz specjalizuje się w marketingu cyfrowym i ma w tej dziedzinie ponad 13-letnie doświadczenie. Swoje umiejętności menedżerskie doskonaliła opracowując strategie i prowadząc projekty z zakresu marketingu 360 stopni, a jednocześnie zarządzając działem reklamy w wydawnictwie internetowym. Od 2015 roku pracuje w Gemiusie. Obecnie zajmuje stanowisko Chief Sales Officer, EMEA&APAC.  

Pokaż wszystkie artykuły z ekspertem