Przeszukaj treści według wybranego tematu

Przeszukaj treści według wybranego tematu

Przeszukaj treści według wybranej branży

Branża
2017-11-06 08:29

Nowy szef sprzedaży globalnej w Gemiusie

Nowy szef sprzedaży globalnej w Gemiusie

Z początkiem listopada Marta Sułkiewicz awansowała na szefa sprzedaży międzynarodowej w Gemiusie oraz dołączyła do wąskiego grona osób zarządzających firmą globalnie. Z Gemiusem jest związana od 2015 roku. 

Na nowym stanowisku Marta Sułkiewicz będzie odpowiedzialna za budowanie i realizację globalnej strategii sprzedaży i marketingu firmy.

Przez ostatnie 10 miesięcy Marta Sułkiewicz jako dyrektor zajmowała się rozwojem usług Gemiusa skierowanych do reklamodawców z regionu EMEA. Wcześniej, od 2015 roku, zarządzała rozwojem i sprzedażą badania, które dostarcza informacji o tym, jak internauci oglądają reklamy (gemiusAdReal). Gemius wprowadził to rozwiązanie na rynek polski, niemiecki, rosyjski, ukraiński i rumuński, a obecnie także turecki i francuski.

Marta Sułkiewicz specjalizuje się w marketingu cyfrowym i ma w tej dziedzinie 15-letnie doświadczenie. Swoje umiejętności doskonaliła, zarządzając agencją interaktywną i działem reklamy w wydawnictwie. Przewodniczy grupie roboczej w IAB Polska zajmującej się bezpieczeństwem marki. Wykłada w Akademii Leona Koźmińskiego na studiach podyplomowych z zakresu marketingu internetowego oraz badań i analiz internetowych.

Marta Sułkiewicz obejmuje stanowisko dyrektora sprzedaży w Gemius SA. W strukturach Gemius Polska dyrektorem sprzedaży jest Michał Włodarczyk.

Do schowka> Drukuj

Rodzaj treści

aktualności

Branża

media, reklama

Chcesz wiedzieć więcej?

Napisz do nas  

Świat online w jednym e-mailu!

Newsletter 

We use cookies for your comfort. More info here. If you will not change your browser setting, we assume you are ok with it.

We use cookies.

More >Close

We use cookies for your comfort. More info here. If you will not change your browser setting, we assume you are ok with it.