Przeszukaj treści według wybranego tematu

Przeszukaj treści według wybranego tematu

Przeszukaj treści według wybranej branży

Branża
2015-02-25 09:12

Polski e-commerce dla zagranicznych inwestorów

Porady ekspertów, praktyczne informacje, a przede wszystkim wyniki badań nad rynkiem e-commerce. Kim są polscy e-konsumenci? Gemius przygotował raport dla zagranicznych inwestorów. Partnerem publikacji jest eCommerce Polska.

Czterech na pięciu polskich internautów odwiedza strony internetowe dotyczące e-commerce. Trzy czwarte surfujących Polaków ma już za sobą zakupy online. Co dziesiąty e-konsument nich wybrał zagraniczny sklep. Nie trzeba przekonywać, że polski rynek handlu internetowego przeżywa prawdziwy boom. Dlatego z myślą o przedsiębiorcach, którzy planują zainwestować w polski e-commerce, Gemius przygotował raport.

– Polska to kraj o olbrzymiej sile nabywczej. Najwięksi zagraniczni gracze już odkryli potencjał polskiego e-handlu i zdecydowali się na inwestycje w naszym kraju – mówi Mateusz Gordon, ekspert e-commerce firmy Gemius.

Autor raportu tłumaczy, że Polska to nie tylko kraj konsumentów. – Polska to także kraj nowych technologii i wielu utalentowanych ludzi, którzy pomogą rozwinąć e-biznes nie tylko w Europie Środkowo-Wschodniej, ale także globalnie. Aby przyspieszyć ten proces, warto promować za granicą polski know-how – dodaje Mateusz Gordon.

Raport dostępny pod linkiem przedstawia najważniejsze informacje o polskim rynku oraz charakterystykę polskiego e-konsumenta wraz z komentarzami ekspertów branżowych, które wskazują na szanse i zagrożenia czekające na polskim rynku e-commerce. Publikacja zawiera też praktyczne informacje dla inwestorów zagranicznych. Mogą się oni dowiedzieć na przykład, jak wybrać agencję RTB lub czym się kierować przy realizacji SEM. W raporcie znalazły się też informacje prawno-podatkowe oraz katalog firm członkowskich e-izby gospodarki elektronicznej, która zrzesza podmioty z rynku e-commerce w Polsce.

Pobierz raport w języku angielskim.

Do schowka> Drukuj

Rodzaj treści

raport

Branża

FMCG, handel

Kraj

Polska

Komentarz:

Mateusz Gordon

ekspert od e-commerce firmy Gemius

International e-Business Segment Director w firmie Gemius. Specjalizuje się w tematyce handlu elektronicznego. Posiada wiedzę na temat zachowań, potrzeb oraz zainteresowań e-konsumentów. Doradza klientom, jak wykorzystać badania jakościowe i ilościowe w procesie efektywnego zarządzania biznesem w sieci.

Z Gemiusem jest związany od marca 2012 roku. Prowadzi także działalność doradczą z zakresu sprzedaży, marketingu oraz szeroko pojętego e-commerce. Doświadczenie zdobywał w pracy dla FM Logistic Polska, Unilever i L'Oréal. Pracował również w firmie mLife, start-up’ie działającym na styku branży internetowej i telekomunikacyjnej, gdzie pełnił funkcję dyrektora marketingu.

Absolwent Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie oraz „European Business Course", rocznego programu managerskiego firmy Philips.

Pokaż wszystkie artykuły z ekspertem