Przeszukaj treści według wybranego tematu

Przeszukaj treści według wybranego tematu

Przeszukaj treści według wybranej branży

Branża
2016-07-11 07:57

TVN rządzi w wideo online

TVN rządzi w wideo online

TVN z „Projekt Lady”, Blizzard Entertainment promujący grę World of Warcraft oraz Balex Metal z reklamą materiałów do ocieplenia domu Thermano to spoty, jakie w ostatnim tygodniu rządziły w sieci z wideo online. Jakie jeszcze inne kreacje były najczęściej wyświetlane w internecie? Sprawdź w kolejnym zestawieniu przygotowanym przez firmę Gemius.

Na pierwszym miejscu naszego zestawienie znajduje się spot promujący nowy format stacji TVN ─ „Projekt Lady”. Kreacja miała intensywną, jednodniową promocję na Onet.pl 27 czerwca ─ tuż przed wieczorną premierą odcinka nowego programu. Spot z liczbą 9 mln emisji dotarł do ponad 2,2 mln realnych użytkowników (źródło: gemiusAdreal).

Na drugim miejscu widzimy wideo in banner World of Warcraft, promowany intensywnie od 13 czerwca. Kreacja w ubiegłym tygodniu dotarła do 1,5 mln realnych użytkowników z liczbą 4,3 mln rozpoczętych emisji. I choć nie rozumiem fenomenu takich gier, to nie ma wątpliwości, że branża gamingowa to potężny biznes. Omawiany spot to kolejny przykład, że ta branża coraz mocniej inwestuje w reklamę, a udział w sieci kampanii promujących gry jest coraz większy.

Balex Metal ze spotem promującym materiały do ocieplenia domu ─ Thermano, to kreacja jaka znalazła się na trzecim miejscu zestawienia. Ta kampania emitowana jest dość intensywnie przez cały czerwiec ─ głównie na WP.pl. W ubiegłym tygodniu reklama miała 8,4 mln emisji i dotarła do 1,4 mln realnych użytkowników. Najwyraźniej, wakacje to czas remontów, bo Thermano to jeden z wielu producentów różnych materiałów budowlanych i wykończeniowych z dużą aktywnością przed wakacjami.

Artykuł został opublikowany na Brief.pl.

Chcesz sprawdzić TOP10 klipów reklamowych z poprzedniego dnia, wejdź na www.adreal.gemius.com.

Do schowka> Drukuj

Rodzaj treści

opinia

Branża

media, reklama

Autor:

Marta Sułkiewicz

Chief Sales Officer, EMEA&APAC.

Marta Sułkiewicz specjalizuje się w marketingu cyfrowym i ma w tej dziedzinie ponad 13-letnie doświadczenie. Swoje umiejętności menedżerskie doskonaliła opracowując strategie i prowadząc projekty z zakresu marketingu 360 stopni, a jednocześnie zarządzając działem reklamy w wydawnictwie internetowym. Od 2015 roku pracuje w Gemiusie. Obecnie zajmuje stanowisko Chief Sales Officer, EMEA&APAC.  

Pokaż wszystkie artykuły z ekspertem

Chcesz wiedzieć więcej?

Napisz do nas  

Świat online w jednym e-mailu!

Newsletter 

We use cookies for your comfort. More info here. If you will not change your browser setting, we assume you are ok with it.

We use cookies.

More >Close

We use cookies for your comfort. More info here. If you will not change your browser setting, we assume you are ok with it.