Przeszukaj treści według wybranego tematu

Przeszukaj treści według wybranego tematu

Przeszukaj treści według wybranej branży

Branża
2016-02-16 09:09

Rolnicy w sieci. Na jakich stronach WWW ich szukać?

Chcesz dowiedzieć się, jakiego typu strony internetowe cieszą się szczególnym zainteresowaniem rolników? Sprawdź w rankingu przygotowanym przez firmę Gemius.

Rolnicy to stosunkowo mała grupa wśród polskich internautów. Stanowią oni zaledwie 1,6 proc wszystkich użytkowników sieci.

Analiza danych z września 2015 wykazała, że w czołówce rankingu TOP 10 stron WWW, które swoją zawartością celnie trafiają w potrzeby rolników, znajduje się serwis Agrofoto.pl (ponad 22 proc. odwiedzających stronę, to przedstawiciele analizowanej grupy).

Duża różnorodność tematyczna

We wrześniu w zestawieniu znalazł się także obuwniczy sklep Czasnabuty.pl (3,9 proc.) i serwis Otomoto.pl (3,1 proc.), zawierający ogłoszenia motoryzacyjne. Analizowana grupa stanowiła także stosunkowo wysoki odsetek na stronie operatora telefonii komórkowej – Heyah.pl (3,6 proc. odwiedzających).

W analizowanym miesiącu rolnicy stanowili 3,7 proc. wszystkich odwiedzających stronę Telemagazyn.pl. W zestawieniu znalazł się także serwis Stargames.com, oferujący wybór gier hazardowych (3 proc.).

Czy rolnik naprawdę szuka żony?

Wśród dziesięciu stron WWW, na których we wrześniu spotkać można było rolników, aż cztery to serwisy erotyczne. Serwis Redtube.net.pl znalazł się na drugiej pozycji w zestawieniu (4,1 proc. odwiedzających to rolnicy). Pozostałe strony WWW o tej tematyce w rankingu, to Showup.tv (3,8 proc.), Xhamster.com (3,5 proc.) i Amateurcommunity.pl (3,2 proc.).

O badaniu Megapanel PBI/Gemius

Dane pochodzą z ogólnopolskiego badania internetu Megapanel PBI/Gemius, realizowanego w sposób ciągły od ponad 10 lat przez firmę Gemius na zlecenie spółki Polskie Badania Internetu. Na jego podstawie publikowane są dane statystyczne, które prezentują popularność stron WWW oraz związanych z nimi profili społeczno-demograficznych internautów.

Dane z badania Megapanel PBI/Gemius służą reklamodawcom, agencjom reklamowym i domom mediowym do szacowania potencjału reklamowego stron WWW i planowania kampanii online. Korzystają z nich również wydawcy, którzy na ich podstawie szacują udział własny w rynku internetowym i wyceniają powierzchnie reklamowe, jakimi dysponują. Więcej o badaniu: www.audience.gemius.pl.

Do schowka> Drukuj

Rodzaj treści

analiza

Kraj

Polska

Chcesz wiedzieć więcej?

Napisz do nas  

Świat online w jednym e-mailu!

Newsletter 

We use cookies for your comfort. More info here. If you will not change your browser setting, we assume you are ok with it.

We use cookies.

More >Close

We use cookies for your comfort. More info here. If you will not change your browser setting, we assume you are ok with it.