Przeszukaj treści według wybranego tematu

Przeszukaj treści według wybranego tematu

Przeszukaj treści według wybranej branży

Branża
2015-01-13 23:00

Rynek mobile: podsumowanie 2014 roku - Michał Włodarczyk

Rynek mobile: podsumowanie 2014 roku - Michał Włodarczyk

Poniżej prezentujemy Państwu podsumowanie ubiegłego roku przygotowane przez Michała Włodarczyka, head of publishers & ad networks team w Gemiusie.

Wydarzenie roku

Potencjał urządzeń mobilnych został wreszcie zauważony. Zarówno przez marketerów, co skutkowało znacznie większą widocznością kampanii reklamowych korzystających z tego kanału oraz jego unikalnych możliwości (kupony przez lokalizację BTS? Super!), ale również przez wydawców i przedsiębiorców, którzy ostro wzięli się za przygotowywanie i wypuszczanie swoich mobilnych aplikacji i kreowanie swojego mobilnego alter-ego.

Sukces roku

iBeacon? To dość oczywista odpowiedź – tutaj należy się solidne ¾ głosu. A pozostała ¼ dla… znanego żeglarza z ciekawym pomysłem, który podbija rynek elektroniki użytkownej połączeniem ekranu z wi-fi oraz aplikacji mobilnej.

Porażka roku

QR kody na outdorowych billboardach? Zbyt wcześnie wypuszczone Google Glass? A może milion dolarów utopionych w projekcie Ring? Ciężko się zdecydować.

Człowiek roku

Jestem fanem urządzeń spod znaku jabłuszka – ½ głosu dla Tima Cooka za udane nowe odsłony iPhona i iPada. Drugie pół dla polskich inżynierów, których mobilne projekty bez problemu zdobywają finansowanie na croudfoundingowych portalach za granicą.

Trend roku 2014

Innowacja – zarówno w Polsce, jak i na Świecie. Pojawiają się coraz to ciekawsze technologie mobilne wszelkiej maści, nierzadko dość awangardowe. Cześć z nich okazuje się sukcesem, część porażką ale bezsprzecznie rynek mobilny to świetne pole do rozwoju ciekawych pomysłów i cała masa producentów oraz start-up’ów stara się to wykorzystać.

Prognoza na 2015

Odsetek odsłon mobilnych nadal będzie rósł, podobnie jak wydatki na reklamę mobile a wszystko to w akompaniamencie postępującej standaryzacji pomiaru ruchu mobilnego, zarówno na stronach mobilnych, jak i aplikacjach czy w reklamie mobilnej. I oczywiście wearables, wearables i jeszcze raz wearables.

materiał przygotowany dla Wirtualnychmediów 

Do schowka> Drukuj

Rodzaj treści

opinia

Branża

media

Kraj

Polska

Autor:

Michał Włodarczyk

Dyrektor sprzedaży

W Gemiusie zajmuje stanowisko dyrektora sprzedaży. Zarządza zespołami doradzającymi największym polskim wydawcom, reklamodawcom, sieciom reklamowym oraz firmom z branży e-commerce we wszystkich aspektach ich internetowej działalności.

W latach 2015-2017 pełnił funkcję Head of Publishers, Ad networks, E-commerce & Advertisers Teams. W 2014 pracował jako Head of Publishers & Ad networks Team a w 2012-2013 roku na stanowisku Key Account Managera. Wcześniej przez dwa lata zdobywał wiedzę w zakresie reklamy internetowej w AdOcean, firmie rozwijającej narzędzia adserverowe umożliwiające zarządzanie emisją reklam w internecie.

Absolwent Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie.

Pokaż wszystkie artykuły z ekspertem

Chcesz wiedzieć więcej?

Napisz do nas  

Świat online w jednym e-mailu!

Newsletter 

We use cookies for your comfort. More info here. If you will not change your browser setting, we assume you are ok with it.

We use cookies.

More >Close

We use cookies for your comfort. More info here. If you will not change your browser setting, we assume you are ok with it.