Przeszukaj treści według wybranego tematu

Przeszukaj treści według wybranego tematu

Przeszukaj treści według wybranej branży

Branża
2016-08-05 12:59

Shell z V-Power Nitro rządzi w wideo online

Shell z V-Power Nitro rządzi w wideo online

Shell wykorzystuje nasze samochodowe podróże na wakacje i promuje V-Power Nitro tuż przed “zmianą turnusów”, Orange rozpoczyna kampanię rejestracji pre-paida, a Tymbark już trzeci tydzień z rzędu w pierwszej trójce promuje 80-tą rocznicę. Tak wyglądał miniony tydzień w wideo online ─ poznajcie szczegóły.

Najpopularniejszy spot to reklama paliwa V-Power Nitro produkowanego przez Shell. W reklamie samochód ucieka wprost na stację Shell przed największymi zagrożeniami dla silnika takimi jak korozja i osady, które próbują zepchnąć auto z drogi. Spot, którego emisję rozpoczęto na początku poprzednia miesiąca, w dniu 25 lipca obejrzały niemal 2 mln internautów na WP.pl, a dwa dni później ─ 27 lipca ─ kolejne pół mln na Gazeta.pl . W sumie przez cały tydzień reklama dotarła do 2,4 mln internautów przy 10 mln rozpoczętych emisji (źródło: gemiusAdReal).

Drugie miejsce należy do Orange z reklamą wideo in-banner notującą statystyki 2 mln realnych użytkowników przy 8,5 mln rozpoczętych emisji. W związku z niedawno wprowadzonym obowiązkiem rejestracji kart pre-paid, reklama zachęca aby to właśnie Orange wybrać jako swojego operatora. Kampania ruszyła 24 lipca, a 27 lipca osiągnęła imponujące statystyki ─ 1,7 mln realnych użytkowników przy 7 mln rozpoczętych emisji (większość z nich na WP.pl). Drugie miejsce Orange w zestawieniu jest więc przede wszystkim wynikiem intensywnej jednodniowej kampanii, chociaż reklama była emitowana przez cały poprzedni tydzień.

W czołówce naszego zestawienia po raz kolejny pojawił się Tymbark ze spotem nawiązującym do 80 rocznicy istnienia marki, o którym pisaliśmy już w ubiegłych tygodniach. Reklama wyświetlana od 7 lipca w ubiegłym tygodniu dotarła do 1,6 mln realnych użytkowników przy 2,7 mln emisji wyświetlanych na WP.pl, Youtube.com, CDA.pl oraz Player.pl. Nieznacznie wyższe statystyki zanotowała w trzecim tygodniu lipca, kiedy to znalazła się na pierwszym miejscu naszego zestawienia. 

A jeśli chcesz wiedzieć, jakie klipy rządziły w sieci z wideo online poprzedniego dnia, wejdź na www.adreal.gemius.com.

Artykuł został opublikowany na Brief.pl.

Do schowka> Drukuj

Rodzaj treści

opinia

Branża

media, reklama

Autor:

Marta Sułkiewicz

Chief Sales Officer, EMEA&APAC.

Marta Sułkiewicz specjalizuje się w marketingu cyfrowym i ma w tej dziedzinie ponad 13-letnie doświadczenie. Swoje umiejętności menedżerskie doskonaliła opracowując strategie i prowadząc projekty z zakresu marketingu 360 stopni, a jednocześnie zarządzając działem reklamy w wydawnictwie internetowym. Od 2015 roku pracuje w Gemiusie. Obecnie zajmuje stanowisko Chief Sales Officer, EMEA&APAC.  

Pokaż wszystkie artykuły z ekspertem

Chcesz wiedzieć więcej?

Napisz do nas  

Świat online w jednym e-mailu!

Newsletter 

We use cookies for your comfort. More info here. If you will not change your browser setting, we assume you are ok with it.

We use cookies.

More >Close

We use cookies for your comfort. More info here. If you will not change your browser setting, we assume you are ok with it.