Przeszukaj treści według wybranego tematu

Przeszukaj treści według wybranego tematu

Przeszukaj treści według wybranej branży

Branża
2016-11-03 15:41

Netflix, M&M's i Oral-B hitami w wideo online

Netflix, M&M's i Oral-B hitami w wideo online

W zestawieniu najpopularniejszych reklam wideo w internecie po raz kolejny pojawił się Netflix. Oprócz nowej propozycji platformy rozrywkowej internauci często odtwarzali również spot M&M’s w duchu Halloween i reklamę Oral-B. Zobacz w zestawieniu Gemiusa jakie spoty najmocniej promowały się w sieci w tygodniu 17-23 października. 

Na pierwszym miejscu najpopularniejszych reklam znalazła się propozycja platformy Netflix. Tym razem zamiast losów Pablo Escobara, player proponuje produkcję na podstawie komiksów Marvela. Luke Cage to historia współczesnego Robin Hooda, który na własną rękę wymierza sprawiedliwość nękającym Harlem przestępcom. Utrzymany w klimatach kina gangsterskiego trailer zanotował dotarcie do ponad 2 mln realnych użytkowników i 6,3 mln emisji (źródło: www.adreal.gemius.com). Wideo było emitowane wyłącznie za pośrednictwem portalu Facebook, gdzie po raz pierwszy pojawiło się 22 września.

Drugie miejsce w zestawieniu również pośrednio nawiązuje do filmowej klasyki. W związku ze zbliżającym się końcem października i Halloween, Mars zdecydował się na kampanię promującą M&M’s z przymrużeniem oka. W reklamie popularnych draży czekoladowych widzimy żółtego M&M’s-a biorącego prysznic. M&M’s nagle odwraca się w przestrachu widząc przez zasłonę cień pięści, uderzającej coś w powietrzu. przy akompaniamencie dramatycznej muzyki skrzypcowej. Spot nawiązuje oczywiście do kultowej już sceny kina grozy, czyli morderstwa pod prysznicem z ‘Psychozy’ Alfreda Hitchcocka, jednak kończy się zdecydowanie lepiej dla głównego bohatera. Reklama zadebiutowała w sieci 17 października i wyświetlana była wyłącznie na YouTubie. W analizowanym tygodniu 1,5 mln użytkowników sieci rozpoczęło odtwarzanie spotu, który zanotował również 2,3 mln emisji.

Na trzecim miejscu pojawiła się reklama innowacyjnej szczoteczki elektrycznej Oral-B Genius. Spot przedstawia zasady działania nowego produktu, który tym różni się od wcześniejszych szczoteczek marki, że jest połączony ze smartfonem. Dzięki nowej technologii szczoteczka wykrywa położenie, dokładność czyszczenia oraz wyświetla długość mycia każdego zęba, tak aby uzyskać optymalny efekt. Reklama szczoteczki po raz pierwszy pojawiła się w sieci 11 października. Wideo było emitowane przede wszystkim na YouTubie i w serwisie Gry.pl oraz w mniejszym stopniu na stronach WP.pl i Cda.pl. Spot dotarł do blisko 1,2 mln realnych użytkowników przy 1,6 mln emisji.

Artykuł został opublikowany na stronie Brief.pl

Do schowka> Drukuj

Rodzaj treści

opinia

Branża

reklama, rozrywka

Autor:

Marta Sułkiewicz

Chief Sales Officer, EMEA&APAC.

Marta Sułkiewicz specjalizuje się w marketingu cyfrowym i ma w tej dziedzinie ponad 13-letnie doświadczenie. Swoje umiejętności menedżerskie doskonaliła opracowując strategie i prowadząc projekty z zakresu marketingu 360 stopni, a jednocześnie zarządzając działem reklamy w wydawnictwie internetowym. Od 2015 roku pracuje w Gemiusie. Obecnie zajmuje stanowisko Chief Sales Officer, EMEA&APAC.  

Pokaż wszystkie artykuły z ekspertem