Przeszukaj treści według wybranego tematu

Przeszukaj treści według wybranego tematu

Przeszukaj treści według wybranej branży

Branża
2016-08-22 08:05

Spot Nike najczęściej oglądany w sieci

Spot Nike najczęściej oglądany w sieci

W drugim tygodniu sierpnia sportowcy toczą zaciętą walkę na olimpiadzie, a olimpijska reklama Nike zajmuje pierwsze miejsce w rankingu najczęściej wyświetlanych reklam wideo w internecie. Firma Gemius przygotowała kolejne zestawienie w którym pokazuje, jakie kreacje wideo online najmocniej promowały się w sieci od 8 do 14 sierpnia.

Najczęściej oglądaną reklamą drugiego tygodnia sierpnia był zabawny spot Nike, obecny również w poprzednim zestawieniu. Olimpijska reklama, w której sportowcy dokonują niemożliwego dotarła do 1,5 mln realnych użytkowników przy 2,9 mln rozpoczętych emisji. Wideo zadebiutowało 5 sierpnia, czyli w dniu otwarcia Olimpiady w Rio de Janeiro i jest emitowane w serwisie Youtube.com (64 proc. emisji) oraz na Facebook.com (36 proc.) (źródło:gemiusAdReal).

Na drugim miejscu znalazł się spot Orange z wideo in-banner, o którym pisaliśmy już w poprzednich tygodniach. Reklamę zachęcającą do rejestracji karty pre-paid u tego właśnie operatora obejrzało 1,5 mln użytkowników przy 2,3 mln emisji. Kampanię rozpoczęto 24 lipca przede wszystkim w serwisie Interia.pl (70 proc.) oraz na Youtube.com (13 proc.).

Trzecie miejsce w zestawieniu należy do reklamy Radia ESKA. Spot przedstawia słuchaczy radia, którzy fotografują się w różnych sytuacjach: od wstania z łóżka, poprzez drogę do pracy aż do wieczornej imprezy, ponieważ jak przekonuje lektor ‘Każda chwila może być hitem’. Spot w rytmie letniego przeboju ‘Cake by the Ocean’ grupy DNCE rozpoczął emisję 1 sierpnia w serwisach WP.pl, Interia.pl, Onet.pl i Youtube.com oraz na portalu Facebook.com. W drugim tygodniu sierpnia reklamę obejrzało 1,4 mln realnych użytkowników przy 2,6 mln rozpoczętych emisji.

A jeśli chcesz wiedzieć, jakie klipy rządziły w sieci z wideo online poprzedniego dnia, wejdź na www.adreal.gemius.com.

Artykuł został opublikowany na Brief.pl.

Do schowka> Drukuj

Rodzaj treści

opinia

Branża

media, reklama

Autor:

Marta Sułkiewicz

Chief Sales Officer, EMEA&APAC.

Marta Sułkiewicz specjalizuje się w marketingu cyfrowym i ma w tej dziedzinie ponad 13-letnie doświadczenie. Swoje umiejętności menedżerskie doskonaliła opracowując strategie i prowadząc projekty z zakresu marketingu 360 stopni, a jednocześnie zarządzając działem reklamy w wydawnictwie internetowym. Od 2015 roku pracuje w Gemiusie. Obecnie zajmuje stanowisko Chief Sales Officer, EMEA&APAC.  

Pokaż wszystkie artykuły z ekspertem