Przeszukaj treści według wybranego tematu

Przeszukaj treści według wybranego tematu

Przeszukaj treści według wybranej branży

Branża
2016-08-02 12:32

TOP10 reklam wideo w internecie

TOP10 reklam wideo w internecie

Poprzedni tydzień upłynął pod znakiem upałów, co nie uszło również uwadze reklamodawców, bowiem na czele rankingu wideo online w sieci stanęły dwa orzeźwiające napoje: Tymbark oraz Pepsi. Jakie jeszcze spoty najmocniej promowały się w internecie? O tym Marta Sułkiewicz, ekspert od reklamy wideo online w Gemiusie.

Na pierwszym miejscu znalazł się Tymbark z sentymentalnym spotem opowiadającym historię miłosną. W wideo obserwujemy parę od początków jej znajomości ─ w szkole podstawowej, przez ślub, aż do starości ─ a na każdym etapie znajomości zakochani przekazują sobie wyznania za pomocą charakterystycznych kapselków Tymbark. Spotowi, utrzymanemu w stylistyce filmowego romansu, atmosfery dodaje nieśmiertelny hit zakochanych ”Stand by me” autorstwa Ben E. Kinga. W ten sposób Tymbark nawiązuje do rocznicy założenia marki przypominając, że już od osiemdziesięciu lat jest wśród konsumentów w każdym momencie ich życia. Spot wyemitowano przede wszystkim na Youtube.com oraz WPp.pl i Player.pl. Kampania dotarła do 1,7 mln użytkowników przy niemal 3 mln odsłon. Warto zauważyć, że Tymbark tak wysoką pozycję utrzymuje już drugi tydzień (źródło: gemiusAdReal).

Drugie miejsce zestawienia to również reklama napoju, tym razem wykorzystująca okoliczności letnich upałów. Pepsi pokazuje ręce przedstawicieli różnych grup zawodowych i społecznych – surferów, hipsterów, murarzy a nawet rycerzy – które w upalny dzień na plaży sięgają po Pepsi prosto z lodówki. Spot jest elementem kampanii „Wyzwanie smaku Pepsi” i dotarł do konsumentów głównie przez media społecznościowe, bo aż 60 proc. emisji spotu należy do Facebooka. Reklama Pepsi dotarła do 1,5 mln użytkowników przy 2,6 mln emisji.

Miejsce trzecie w naszym rankingu należy do Play. Sieć reklamowała swoją ofertę dla firm z wodoodpornym smartfonem Samsung Galaxy S7 Edge. Wytrzymałość telefonu prezentował znany z Hell’s Kitchen Wojciech Modest Amaro upuszczając telefon do pełnego wody garnka. Spot dotarł do niemal 1,5 mln realnych użytkowników przy 2,3 mln emisji, z których aż 45 proc. zostało wyemitowanych na WP.pl.

A jeśli chcesz wiedzieć, jakie klipy rządziły w sieci z wideo online poprzedniego dnia, wejdź na www.adreal.gemius.com.

Artykuł został opublikowany na Brief.pl.

Do schowka> Drukuj

Rodzaj treści

opinia

Branża

media, reklama

Autor:

Marta Sułkiewicz

Chief Sales Officer, EMEA&APAC.

Marta Sułkiewicz specjalizuje się w marketingu cyfrowym i ma w tej dziedzinie ponad 13-letnie doświadczenie. Swoje umiejętności menedżerskie doskonaliła opracowując strategie i prowadząc projekty z zakresu marketingu 360 stopni, a jednocześnie zarządzając działem reklamy w wydawnictwie internetowym. Od 2015 roku pracuje w Gemiusie. Obecnie zajmuje stanowisko Chief Sales Officer, EMEA&APAC.  

Pokaż wszystkie artykuły z ekspertem

Chcesz wiedzieć więcej?

Napisz do nas  

Świat online w jednym e-mailu!

Newsletter 

We use cookies for your comfort. More info here. If you will not change your browser setting, we assume you are ok with it.

We use cookies.

More >Close

We use cookies for your comfort. More info here. If you will not change your browser setting, we assume you are ok with it.