Przeszukaj treści według wybranego tematu

Przeszukaj treści według wybranego tematu

Przeszukaj treści według wybranej branży

Branża
2015-12-15 13:40

Ukraina: najpopularniejsze krajowe strony WWW

Ze strony Rozetka.com.ua korzysta największy odsetek ukraińskich internautów. Jakie jeszcze strony krajowe należą do popularnych? Sprawdź w rankingu przygotowanym przez firmę Gemius. 

Gemius postanowił sprawdzić, na jakie krajowe strony WWW najczęściej zaglądają użytkownicy internetu na Ukrainie. Analizą objęto dane z września 2015 roku. 

Zakupy w sieci bardzo popularne

Okazało się, że najwyższe miejsce zajęła strona pozwalająca na dokonywanie zakupów w sieci – Rozetka.com.ua (blisko 30 proc. zasięgu wśród ukraińskich internautów). Ten internetowy sklep oferuje elektronikę i AGD. Inne popularne strony zakupowe to Prom.ua (blisko 23 proc.) i Ria.com (12 proc.).

Usługi bankowości internetowej w czołówce rankingu

Na Ukrainie chętnie odwiedzana jest także strona największego komercyjnego banku – Privatbank.ua – na której spotkać można co czwartego surfującego w sieci Ukraińca (26 proc.).

Gdzie Ukraińcy szukają informacji?

W rankingu TOP 10 znajdziemy też dwie strony z informacjami o pogodzie – Sinoptik.ua (20 proc.) i nieco mniej popularne Gismeteo.ua (15 proc.). W zestawieniu krajowych stron znajdziemy też serwisy newsowe: Ukr.net (ponad 19 proc.), I.ua (blisko 13 proc.), oferujący także bezpłatne konta pocztowe, oraz portal Segodnya.ua (11 proc.). Usługi internetowe reprezentuje serwis hostingowy Ex.ua (16 proc.), oferujący możliwość przechowywania i dzielenia się plikami.

O badaniu gemiusAudience

Dane pochodzą z międzynarodowego badania realizowanego w firmie Gemius w około 30 krajach w Europie, na Bliskim Wschodzie i w Afryce Północnej (gemiusAudience). Jego celem jest poznanie liczby i profilu demograficznego użytkowników Internetu oraz sposobu, w jaki korzystają z sieci, zarówno stron www, materiałów audio i wideo, jak i aplikacji. Badanie jest prowadzone zgodnie z zasadami międzynarodowego kodeksu ICC/ESOMAR. W Polsce jest realizowane pod nazwą Megapanel PBI/Gemius.

Do schowka> Drukuj

Rodzaj treści

analiza

Branża

media, reklama

Kraj

Ukraina

Chcesz wiedzieć więcej?

Napisz do nas  

Świat online w jednym e-mailu!

Newsletter 

We use cookies for your comfort. More info here. If you will not change your browser setting, we assume you are ok with it.

We use cookies.

More >Close

We use cookies for your comfort. More info here. If you will not change your browser setting, we assume you are ok with it.