Przeszukaj treści według wybranego tematu

Przeszukaj treści według wybranego tematu

Przeszukaj treści według wybranej branży

Branża
2015-08-28 08:26

Ukraina: strony stacji TV i radiowych popularne wśród osób 60+

Strony WWW ukraińskich stacji telewizyjnych i radiowych najchętniej odwiedzają użytkownicy sieci mający co najmniej 60 lat. Z kolei wśród młodych internautów strony te cieszą się mniejszym zainteresowaniem. Sprawdź szczegóły w analizie firmy Gemius.

Okazuje się, że na Ukrainie strony stacji TV i radiowych są najchętniej odwiedzane przez najstarszych internautów. Wyraźnie widać zależność popularności analizowanych stron internetowych od wieku. Im starsi użytkownicy sieci, tym chętniej zaglądają na strony WWW powiązane tematycznie z telewizją i radiem.

Średnio 37 proc. surfujących 60-latków na stronach dotyczących TV

Strony stacji radiowych i telewizyjnych są najchętniej odwiedzane przez internautów w wieku 60–69 lat. W ciągu miesiąca na strony dotyczące telewizji zagląda średnio czterech na dziesięciu surfujących 60-latków (37proc.). Najmniejszym zainteresowaniem strony te cieszą się wśród najmłodszych internautów. Tylko co szósty internauta między 14 a 19 rokiem życia odwiedza strony stacji telewizyjnych (17 proc.). Wśród 20-latków jest to 20 proc.

Młodzi najmniej zainteresowani

Strony stacji radiowych również są najpopularniejsze wśród 60-latków. Miesięcznie odwiedza je średnio 12 proc. internautów z tej grupy wiekowej. Najmniejszym zainteresowaniem strony te cieszą się wśród osób od 14 do 19 roku życia. Tylko 1,7 proc. tych użytkowników gości na omawianych stronach. Na strony stacji radiowych miesięcznie zagląda średnio 4 proc. 20-latków.

O badaniu gemiusAudience

Dane pochodzą z międzynarodowego badania realizowanego w firmie Gemius w około 30 krajach w Europie, na Bliskim Wschodzie i w Afryce Północnej (gemiusAudience). Jego celem jest poznanie liczby i profilu demograficznego użytkowników Internetu oraz sposobu, w jaki korzystają z sieci, zarówno stron www, materiałów audio i wideo, jak i aplikacji. Badanie jest prowadzone zgodnie z zasadami międzynarodowego kodeksu ICC/ESOMAR.

Do schowka> Drukuj

Rodzaj treści

analiza

Branża

media

Kraj

Ukraina