Przeszukaj treści według wybranego tematu

Przeszukaj treści według wybranego tematu

Przeszukaj treści według wybranej branży

Branża
2015-12-17 09:31

Urzędnicy w sieci. Gdzie ich szukać?

Prawo, finanse czy usługi? Chcesz dowiedzieć się, jakiego typu strony internetowe mają wśród swoich użytkowników największy udział urzędników i pracowników administracyjnych? Sprawdź w rankingu przygotowanym przez firmę Gemius.

Jak wynika z danych Gemiusa (wrzesień 2015 roku) w czołówce rankingu TOP 10 stron WWW, które swoją zawartością celnie trafiają w potrzeby pracowników administracyjnych lub urzędników, znajduje się Oskko.edu.pl (40 proc. odwiedzających stronę to przedstawiciele analizowanej grupy). To serwis informacyjny Ogólnopolskiego Stowarzyszenia Kadry Kierowniczej Oświaty. Zainteresowaniem cieszą się także Wolterskluwer.pl (31 proc.), czyli strona wydawnictwa prawniczego oraz rządowa strona Men.gov.pl (20 proc.).

Na bieżąco ze sprawami prawnymi i opiniami

Analizowana grupa stanowi także stosunkowo wysoki odsetek użytkowników na stronach zawierających informacje prawne, księgowe i finansowe oraz dane statystyczne: Abc.com.pl, Lex.pl i Stat.gov.pl (po 20 proc.). Internauci z tej grupy chętnie zaglądają także na stronę firmy zajmującej się badaniami rynku – Norstat.pl (19 proc. odwiedzających).

Usługi księgowe, bank i pogoda

Wśród użytkowników serwisów oferujących usługi finansowe także znajduje się wielu urzędników i pracowników administracyjnych. Do tych stron należą między innymi Wfirma.pl (18 proc.), która oferuje m.in. rozwiązania księgowe oraz Raiffeisenpolbank.com (17 proc.) – stronę WWW banku.

Wśród stron, które cieszą się szczególnym zainteresowaniem urzędników, znajduje się również serwis pogodowy Meteoprog.pl (17 proc.).

O badaniu Megapanel PBI/Gemius

Dane pochodzą z ogólnopolskiego badania internetu Megapanel PBI/Gemius, realizowanego w sposób ciągły od ponad 10 lat przez firmę Gemius na zlecenie spółki Polskie Badania Internetu. Na jego podstawie publikowane są dane statystyczne, które prezentują popularność stron WWW oraz związanych z nimi profili społeczno-demograficznych internautów.

Dane z badania Megapanel PBI/Gemius służą reklamodawcom, agencjom reklamowym i domom mediowym do szacowania potencjału reklamowego stron WWW i planowania kampanii online. Korzystają z nich również wydawcy, którzy na ich podstawie szacują udział własny w rynku internetowym i wyceniają powierzchnie reklamowe, jakimi dysponują. Więcej o badaniu: www.audience.gemius.pl.

Do schowka> Drukuj

Rodzaj treści

analiza

Branża

media, reklama

Kraj

Polska