Przeszukaj treści według wybranego tematu

Przeszukaj treści według wybranego tematu

Przeszukaj treści według wybranej branży

Branża
2013-11-12 23:00

W sieci oglądamy publicystykę

Ponad jedna czwarta internautów odtwarza wideo w sieci – wynika z sierpniowego badania Megapanel PBI/Gemius. To niemal 5,8 miliona polskich użytkowników internetu. Największym zainteresowaniem cieszą się materiały filmowe o tematyce informacyjno-publicystycznej (3,6 mln internautów), rozrywkowo-kulturalnej (2,9 mln), a także związanej ze stylem życia i poradnictwem (2,1 mln).

Ponad jedna czwarta internautów odtwarza wideo w sieci – wynika z sierpniowego badania Megapanel PBI/Gemius. To niemal 5,8 miliona polskich użytkowników internetu. Największym zainteresowaniem cieszą się materiały filmowe o tematyce informacyjno-publicystycznej (3,6 mln internautów), rozrywkowo-kulturalnej (2,9 mln), a także związanej ze stylem życia i poradnictwem (2,1 mln).

Do schowka> Drukuj

Rodzaj treści

analiza

Branża

rozrywka

Kraj

Polska

Chcesz wiedzieć więcej?

Napisz do nas  

Świat online w jednym e-mailu!

Newsletter 

We use cookies for your comfort. More info here. If you will not change your browser setting, we assume you are ok with it.

We use cookies.

More >Close

We use cookies for your comfort. More info here. If you will not change your browser setting, we assume you are ok with it.