Przeszukaj treści według wybranego tematu

Przeszukaj treści według wybranego tematu

Przeszukaj treści według wybranej branży

Branża
2014-11-23 23:00

W globalnej sieci więcej studentek niż studentów

Najwięcej osób między 19 a 26 rokiem życia korzysta z internetu w Mołdawii, a najmniej w Danii. Polska w tym zestawieniu wypada mniej więcej pośrodku. Wśród studiujących internautów w każdym z analizowanych krajów przeważają kobiety, ale to w Polsce jest ich najwięcej – wynika z najnowszej analizy firmy Gemius.

Według strategii Komisji Europejskiej z 2013 roku liczba studentów na świecie wzrośnie do 400 mln w 2030 roku. W 2000 roku było ich czterokrotnie mniej – 100 mln. Studenci coraz częściej też korzystają z możliwości studiowania w innym kraju, uczestniczą w licznych wymianach międzynarodowych, kontaktują się ze studentami z całego świata. Obchodzony 17 listopada Międzynarodowy Dzień Studenta promuje wielokulturowość i aktywność studencką. Z tej okazji Gemius postanowił przeanalizować dane dotyczące studiujących internautów w 19 krajach. Co pokazują wyniki badania? Odpowiedź znajduje się na infografice.

O badaniu

Dane pochodzą z ogólnopolskiego badania internetu Megapanel PBI/Gemius, realizowanego przez firmę Gemius na zlecenie spółki Polskie Badania Internetu. Na jego podstawie publikowane są dane statystyczne, które prezentują oglądalność stron WWW i aplikacji, korzystanie z materiałów audio i wideo w Polsce oraz związane z nimi profile społeczno-demograficzne internautów. Dane z badania Megapanel PBI/Gemius służą reklamodawcom, agencjom reklamowym i domom mediowym do szacowania potencjału reklamowego stron WWW i planowania kampanii online. Korzystają z nich również wydawcy, którzy na ich podstawie szacują udział własny w rynku internetowym i wyceniają powierzchnie reklamowe, jakimi dysponują. Więcej o badaniu: www.audience.gemius.pl.  

 

Do schowka> Drukuj

Rodzaj treści

analiza i infografika

Branża

media