Przeszukaj treści według wybranego tematu

Przeszukaj treści według wybranego tematu

Przeszukaj treści według wybranej branży

Branża

O nas

Gemius to międzynarodowa firma badawczo-technologiczna założona w Polsce w 1999 roku. Dostarcza zarówno badanie dotyczące konsumpcji mediów, jak i narzędzia służące do optymalizacji kampanii reklamowych oraz adservingu. Firma jest oficjalnym dostawcą danych będących standardem pomiaru widowni internetowej w kilkunastu krajach europejskich, w tym w Polsce (Mediapanel). Ponadto, firma prowadzi jednoźródłowe badanie cross-mediowe konsumpcji mediów oraz kampanii reklamowych prowadzonych w digitalu (PC, mobile) oraz w telewizji i radiu. Jej klientami są reklamodawcy, wydawcy, domy mediowe, agencje reklamowe oraz firmy z sektora e-commerce. Gemius został pięciokrotnie nagrodzony w prestiżowym europejskim konkursie IAB Research Awards w kategorii Audience Measurement. Firma jest członkiem IAB Europe oraz I-COM Global, a prowadzone przez nią badania realizowane są zgodnie z zasadami międzynarodowego kodeksu ICC/ESOMAR.