Przeszukaj treści według wybranego tematu

Przeszukaj treści według wybranego tematu

Przeszukaj treści według wybranej branży

Branża
2021-06-01 08:15

Dane Gemius o ogądalności telewizji poza domem w analizie Forbes.pl

Dane Gemius o ogądalności telewizji poza domem w analizie Forbes.pl

Forbes, na bazie danych z badania Mediapanel, przygląda się oglądalności telewizji podczas weekendu majowego, ze szczególnym uwzględnieniem danych Out of Home.    

Jak wynika z anlalizy, w weekend majowy Polacy chętnie oglądali telewizję poza domem. Najdłużej - bo blisko 2 godziny - w niedzielę, 2 maja. To dłużej niż w zwykły dzień roboczy o średnio godzinę. Podobną tendencję obserwowaliśmy podczas świąt Wielkanocnych, kiedy również odnotowaliśmy zwyżkę czasu spędzanego przed telewizorami Out of Home.

Pełna treść artyułu dostępna jest na stronie: https://www.forbes.pl/life/majowka-glownie-przed-telewizorem-ale-niekoniecznie-wlasnym/4ttzx0k

Zapraszamy do lektury!

Do schowka> Drukuj

Rodzaj treści

dane

Kraj

Polska

Chcesz wiedzieć więcej?

Napisz do nas  

Świat online w jednym e-mailu!

Newsletter 

We use cookies for your comfort. More info here. If you will not change your browser setting, we assume you are ok with it.

We use cookies.

More >Close

We use cookies for your comfort. More info here. If you will not change your browser setting, we assume you are ok with it.