2021-06-25 11:25
Business Insider z analizą na bazie danych Gemius

Kina, biura podrózy, firmy zajmujące się rozrywką, sklepy z biletami online - wszystkie one odnotowały wzrost zainteresowania klientów po zniesieniu obostrzeń gospodarczych. O tym, w jaki sposób zjawisko to widoczne jest przez pryzmat oglądalności serwisów internetowych, mówi artykuł Business Insidera, bazujący na danych Gemius.
W maju zniesiona została większość ograniczeń związanych z dostępem do gastronomii, kin, teatrów i hoteli. Polacy chętnie skorzystali z większej swobody, co przełożyło się na popularność stron internetowych związanych z rozrywką czy podróżami. 17 maja następił znaczny wzrost liczby odsłon na witrynach z kategorii funkcjonalnej "Turystyka" oraz na stronach poszczególnych biur podróży. Z kolei 20 maja skokowo wzrosło zainteresowanie kinami.
Pełna treść artyułu dostępna jest na stronie Business Insidera.
Zapraszamy do lektury!