Przeszukaj treści według wybranego tematu

Przeszukaj treści według wybranego tematu

Przeszukaj treści według wybranej branży

Branża
2015-10-06 09:20

Co trzeci internauta na stronach erotycznych

Blisko 8 mln pełnoletnich użytkowników sieci odwiedza strony WWW o tematyce erotycznej. Internauci zainteresowani tą tematyką najchętniej odwiedzają strony RedTube.com, Pornhub.com oraz Xhamster.com. Chcesz wiedzieć więcej? Sprawdź najnowszą analizę firmy Gemius.

We wrześniu tego roku strona ułatwiająca skok w bok – AshleyMadison.com stała się ofiarą ataku hakerów. Okazało się, że wśród użytkowników portalu znacznie przeważają mężczyźni. Gemius postanowił sprawdzić czy tak jest również w przypadku stron o tematyce erotycznej.

Blisko 8 mln zainteresowanych erotyką sieci

Dane z czerwca 2015 roku pokazują, że stronami o tematyce erotycznej interesuje się więcej niż co trzeci internauta powyżej 18 roku życia (36 proc.), czyli 7,76 mln osób. Wśród zainteresowanych 66 proc. (5,1 mln) stanowią mężczyźni, natomiast kobiety 34 proc. (2,6 mln).

RedTube.com najpopularniejszą stroną erotyczną

Zestawienie pokazuje, że spośród analizowanych stron WWW największą popularnością cieszy się portal RedTube.com. W czerwcu 2015 roku odwiedziło go 3,21 mln pełnoletnich internautów. W tym okresie nieco mniejszym powodzeniem cieszyły się serwisy: Pornhub.com (2,41 mln), Xhamster.com (1,87 mln) i krajowa strona WWW – Pornusy.pl (1,61 mln). Zestawienie trzydziestu najpopularniejszych stron internetowych o tej tematyce zamyka Sunporno.com (0,48 mln).

O badaniu Megapanel PBI/Gemius

Dane pochodzą z ogólnopolskiego badania internetu Megapanel PBI/Gemius, realizowanego w sposób ciągły od ponad 10 lat przez firmę Gemius na zlecenie spółki Polskie Badania Internetu. Na jego podstawie publikowane są dane statystyczne, które prezentują popularność stron WWW oraz związanych z nimi profili społeczno-demograficznych internautów.

Dane z badania Megapanel PBI/Gemius służą reklamodawcom, agencjom reklamowym i domom mediowym do szacowania potencjału reklamowego stron WWW i planowania kampanii online. Korzystają z nich również wydawcy, którzy na ich podstawie szacują udział własny w rynku internetowym i wyceniają powierzchnie reklamowe, jakimi dysponują. Więcej o badaniu: www.audience.gemius.pl.

 

Do schowka> Drukuj

Rodzaj treści

analiza i infografika

Branża

media

Kraj

Polska