Przeszukaj treści według wybranego tematu

Przeszukaj treści według wybranego tematu

Przeszukaj treści według wybranej branży

Branża
2021-04-28 10:00

Dane Gemius w analizie Business Insider

Dane Gemius w analizie Business Insider

Internet jest obecnie kluczowym medium dla osób poniżej 50 roku życia. Czy i w jaki sposób marki wykorzystują ten fakt w swojej komunikacji marketingowej? Na to pytanie - bazując na danych Gemius - odpowiada Business Insider w artykule „Jak znane marki kuszą nas reklamami i kogo najłatwiej przekonać do zakupów?”  

Jak wynika z danych z badania Mediapanel, to osoby w wieku 30-44 najchętniej przeglądają strony związane z e-commerce, częściej są to też kobiety. Biorąc pod uwagę fakt, że internet jest wiodącym medium dla osób poniżej 50 roku życia, taka sytuacja nie dziwi. Fakt ten chętnie wykorzystują też reklamodawcy, którzy – chcąc dotrzeć do młodszych odbiorców – nadają kanałowi digital wysoki priorytet w media miksie.

Pełna treść artyułu dostępna jest tutaj: https://businessinsider.com.pl/firmy/strategie/jak-znane-marki-kusza-nas-reklamami-i-kogo-najlatwiej-przekonac-do-zakupow/2bhlfz5

Zapraszamy do lektury!

 

Do schowka> Drukuj

Rodzaj treści

dane

Kraj

Polska

Chcesz wiedzieć więcej?

Napisz do nas  

Świat online w jednym e-mailu!

Newsletter 

We use cookies for your comfort. More info here. If you will not change your browser setting, we assume you are ok with it.

We use cookies.

More >Close

We use cookies for your comfort. More info here. If you will not change your browser setting, we assume you are ok with it.