Przeszukaj treści według wybranego tematu

Przeszukaj treści według wybranego tematu

Przeszukaj treści według wybranej branży

Branża
2022-01-05 18:10

Eksperci Gemius podsumowują 2021

Eksperci Gemius podsumowują 2021

Jakie były najważniejsze wydarzenia 2021 w sektorze e-commerce? Jakie nowości przyniesie nam przyszły rok na rynku reklamy mobilnej? Co w polskim digitalu zmieniła pandemia i jakie wyzwania stoją przed nami w 2022? Zapraszamy do lektury podsumowań roku, których dla Wirtualnych Mediów i portalu Dla handlu dokonali eksperci Gemius - Sylwester Kubiak i Sebastian Jedamski.

"O tym, że coraz więcej Polaków korzysta z paczkomatów oraz że robią to coraz chętniej, nie trzeba nikogo przekonywać. Pandemia wzmocniła tylko ten trend, umożliwiając konsumentom odbiór zamówionych produktów bez kontaktu z kurierem." - powiedział portalowi Dla handlu Sylwester Kubiak, Sales Manager of Publishers Team w Gemius.

Jak zauważył, liderem rynku maszyn paczkowych jest oczywiście InPost, jednak pojawienie sie na nim nowych graczy stanowi jedno z najważniejszych wydarzeń w sektorze e-commerce w ubiegłym roku. Jakie są pozostałe? Sprawdź:

Sylwester Kubiak - Dla Handlu "8 najważniejszych wydarzeń w branży e-commerce w 2021 roku"

Sebastian Jedamski, Team Leader Zespołu Agencyjno - Reklamowego, podzielił się natomiast swoimi refleksjami na temat rynku mobile z portalem Wirtualne Media. Jak zauważył, w 2022 roku "w komunikacji Mobile największym wyzwaniem będzie umiejętność wykorzystania możliwości, jakie daje technologia 5G. Ci, którzy tę umiejętność posiądą, z pewnością zyskają przewagę konkurencyjną."

Jakie wydarzenia były według niego kluczowe na rynku reklamy mobilnej w minionym roku i jakie trendy dominowały? Przeczytaj:

Sebastian Jedamski - Wirtualne Media "Podsumowanie roku - internet i marketing mobilny"

Zapraszamy do lektury!

Temat

Do schowka> Drukuj

Rodzaj treści

dane

Kraj

Polska