Eksperci Gemius podsumowują 2021
Jakie były najważniejsze wydarzenia 2021 w sektorze e-commerce? Jakie nowości przyniesie nam przyszły rok na rynku reklamy mobilnej? Co w polskim digitalu zmieniła pandemia i jakie wyzwania stoją przed nami w 2022? Zapraszamy do lektury podsumowań roku, których dla Wirtualnych Mediów i portalu Dla handlu dokonali eksperci Gemius - Sylwester Kubiak i Sebastian Jedamski.
"O tym, że coraz więcej Polaków korzysta z paczkomatów oraz że robią to coraz chętniej, nie trzeba nikogo przekonywać. Pandemia wzmocniła tylko ten trend, umożliwiając konsumentom odbiór zamówionych produktów bez kontaktu z kurierem." - powiedział portalowi Dla handlu Sylwester Kubiak, Sales Manager of Publishers Team w Gemius.
Jak zauważył, liderem rynku maszyn paczkowych jest oczywiście InPost, jednak pojawienie sie na nim nowych graczy stanowi jedno z najważniejszych wydarzeń w sektorze e-commerce w ubiegłym roku. Jakie są pozostałe? Sprawdź:
Sylwester Kubiak - Dla Handlu "8 najważniejszych wydarzeń w branży e-commerce w 2021 roku"
Sebastian Jedamski, Team Leader Zespołu Agencyjno - Reklamowego, podzielił się natomiast swoimi refleksjami na temat rynku mobile z portalem Wirtualne Media. Jak zauważył, w 2022 roku "w komunikacji Mobile największym wyzwaniem będzie umiejętność wykorzystania możliwości, jakie daje technologia 5G. Ci, którzy tę umiejętność posiądą, z pewnością zyskają przewagę konkurencyjną."
Jakie wydarzenia były według niego kluczowe na rynku reklamy mobilnej w minionym roku i jakie trendy dominowały? Przeczytaj:
Sebastian Jedamski - Wirtualne Media "Podsumowanie roku - internet i marketing mobilny"
Zapraszamy do lektury!