Przeszukaj treści według wybranego tematu

Przeszukaj treści według wybranego tematu

Przeszukaj treści według wybranej branży

Branża
2018-09-19 09:00

Gemius partnerem merytorycznym Akademii Leona Koźmińskiego

Gemius partnerem merytorycznym Akademii Leona Koźmińskiego

Firma Gemius już drugi rok z rzędu będzie edukować uczestników studiów podyplomowych Akademii Leona Koźmińskiego. Eksperci Gemiusa przybliżą studentom praktyczną wiedzę na temat digital marketingu. Nabyte umiejętności adepci będą mieli okazję sprawdzić podczas zajęć warsztatowych z wykorzystaniem narzędzi i badań Gemiusa.

Gemius został partnerem merytorycznym studiów podyplomowych „Badania i analizy marketingowe” na prestiżowej uczelni ꟷ Akademii Leona Koźmińskiego. To już kolejna edycja studiów, na których eksperci Gemiusa będą mieli okazję edukować studentów w zakresie digital marketingu. Studia kierowane są zarówno do przyszłych, jak i do obecnych przedstawicieli branży marketingowej, pragnących zdobyć wiedzę i umiejętności niezależnego prowadzenia badań i analiz marketingowych oraz interpretacji danych.

Eksperci Gemiusa, w gronie których znaleźli się Marta Sułkiewicz, Emil Pawłowski, Radek Gołąb, Agata Rybus, Marcin Dobek oraz Krzysztof Zieliński, przybliżą uczestnikom studiów zasady skutecznego planowania kampanii reklamowych w sieci oraz wykorzystywania danych i analiz w podejmowaniu decyzji biznesowych. Istotnym punktem kursu będą zajęcia warsztatowe, podczas których studenci będą mieli okazję sprawdzić w praktyce nabytą wiedzę w połączeniu z wykorzystaniem narzędzi Gemiusa. Na uczestników kursu czeka analiza studia przypadku na podstawie danych z badania gemiusAdReal, nauka samodzielnego zlecania kampanii w narzędziu gemiusDirectEffect, a także praktyczny trening ze sprzedaży powierzchni reklamowej w modelu Programmatic przy użyciu adserwera AdOcean.

 Rola Gemiusa jako partnera merytorycznego jest dla nas nie do przecenienia. Praktyczne warsztaty prowadzone przez ekspertów firmy cieszą się dużym zainteresowaniem ze strony naszych studentów. W zeszłym roku były one jednymi z najlepiej ocenianych godzin zajęciowych w całym programie studiów, dlatego w tym roku zdecydowaliśmy się na zwiększenie liczby zajęć prowadzonych przez naszego partnera  mówi dr Przemysław Tomczyk, kierownik merytoryczny programu.

Rekrutacja na studia podyplomowe „Badania i analizy marketingowe” w Akademii Leona Koźmińskiego trwa do 30 września 2018. Więcej informacji o programie studiów jest dostępnych na stronie uczelni: www.kozminski.edu.pl/BIAM

Akademia Leona Koźmińskiego zajęła 20. miejsce w światowym rankingu najlepszych studiów magisterskich z zarządzania według „Financial Times”. Od 19 lat Akademia jest oceniania również jako najlepsza wśród niepublicznych uczelni magisterskich w rankingu magazynu edukacyjnego „Perspektywy”.

Do schowka> Drukuj

Rodzaj treści

aktualności

Kraj

Polska