Przeszukaj treści według wybranego tematu

Przeszukaj treści według wybranego tematu

Przeszukaj treści według wybranej branży

Branża
2017-04-26 09:13

Polska: TOP10 reklam wideo online w marcu

Polska: TOP10 reklam wideo online w marcu

Które reklamy wideo online obejrzało w marcu najwięcej polskich internautów? Liderem w gronie TOP10 był spot Gillette, który wyświetlił się 3,2 mln osób. Swoją obecność w sieci mocno zaznaczyły także kreacje marek należących do Grupy OLX. Łącznie odnotowały one 20,5 mln odtworzeń. 

Gemius przygotował zestawienie 10 reklam wideo online, które w ostatnim miesiącu odtwarzało najwięcej internautów. Analizie poddano dane z marca 2017 roku zebrane wśród polskich użytkowników sieci w wieku 7-75 lat korzystających z komputerów stacjonarnych i laptopów (źródło: gemiusAdReal).

Cztery miejsca dla FMCG...

W zestawieniu TOP10 najlepszy rezultat osiągnęła kreacja Gillette (Procter & Gamble Co), którą oglądało 3,2 mln internautów. W zestawieniu znalazły się jeszcze trzy inne spoty promujące marki z grupy FMCG – wszystkie należące do koncernu Unilever. Wideo Rexony zostało odtworzone przez 2,8 mln osób, Ramy przez 2,7 mln, a kreacja marki Knorr, zamykająca ranking – przez 2,5 mln internautów korzystających z komputerów osobistych. Warto zauważyć, że wśród reklam uwzględnionych w TOP10 to właśnie spot Rexony miał najwięcej wyświetleń – 13,2 mln.

…i trzy reklamy serwisów ogłoszeniowych

W rankingu obok siebie znalazły się aż trzy spoty promujące serwisy należące do Grupy OLX. Reklamy wideo stron internetowych z ogłoszeniami były oglądane przez zbliżoną liczbę użytkowników sieci: otoMoto – 3,1 mln, otoDom – 2,9 mln i OLX.pl również 2,9 mln. Łącznie odnotowały one 20,5 mln odtworzeń. 

Do schowka> Drukuj

Rodzaj treści

analiza

Branża

media, reklama

Kraj

Polska